لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی با حمایت ویژه مسئولان در ایلام
کد خبر: 1458203
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کلانتری تأکید کرد:

لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی با حمایت ویژه مسئولان در ایلام

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام به ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این استان با حمایت ویژه مسئولان تأکید کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، باید با کارهای ظریف و دقیق فرهنگی وارد عرصه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی-امنیتی استاندار ایلام سه‌شنبه، 15 مهر در همایش «بچه‌های روستا» که در مجتمع ارشاد شهر ایلام برگزار شد، با اشاره به اینکه شبیخون فرهنگی توسط دشمنان ایران و اسلام کلید خورده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری این موضوع را بارها به ظرافت و دقت مورد تأکید قرار داده‌اند.
وی با بیان اینکه خیلی از ما از سخنانی که مقام معظم رهبری در این باره مطرح کردند غفلت کردیم، گفت: در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی در دنیای مجازی جوانان ما را تهدید می‌کنند و مورد هجمه قرار می‌دهند؛ باید آگاه شد که دشمن به این راحتی خدمات رایگان در فضای مجازی به ما ارائه نمی‌دهد.
کلانتری با بیان اینکه امروز هویت‌ها، دیجیتالی شده و این مسئله بسیاری از کشورهای دنیا را آشفته کرده است، افزود: دشمن با این خدمات هویت ملی و دینی ما و همه کشورهایی که فرهنگ اصیل دارند نشانه گرفته است.
معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه باید با آگاهی و آمادگی کامل از فناوری نوین استفاده کرد، گفت: بنا به گفته بزرگان توانایی ما به میزان دانایی ماست؛ در این دنیا با این همه آشوب‌هایی که برپا شده، کانون‌های مساجد، رسالت مهم و نقش خطیری در آگاه‌سازی نسل جوان در مقابل تهاجم فرهنگی دارند.
وی با اشاره به مقاومت قشرهای مختلف مردم ایلام در دوران دفاع مقدس به ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این استان با حمایت ویژه مسئولان تأکید کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی، باید با کارهای ظریف و دقیق فرهنگی وارد عرصه شد.

captcha