ترویج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار گیرد
کد خبر: 1473131
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱
امام جمعه آستارا:

ترویج فرهنگ اسلامی ـ ایرانی در اولویت برنامه‌های صدا و سیما قرار گیرد

گروه سیاسی: امام جمعه آستارا با بیان اینکه رئیس سازمان صدا و سیما در راستای گسترش دین، اخلاق و امید افکار عمومی جامعه را به طرف مدیریت فرهنگی هدایت کند، گفت: ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در اولویت برنامه‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم حافظ‌نیا، امام جمعه آستارا روز گذشته، 23 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، به تحولات بحرین اشاره و اظهار کرد: دعوت از مردم برای حضور در یک انتخابات فرمایشی بدون در نظر گرفتن تناسب جمعیتی جفا در حق شیعیان بحرین است و سرنوشت رژیم جنایتکار آل ‌خلیفه باید با همه‌پرسی تعیین شود.

وی به تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: دولتمردان آمریکایی 36 سال است که ایران را تحریم می‌کنند و می‌خواهند با این کار خود به اهداف پلیدشان برسند که مردم ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومتشان آنان را به زانو در آورد‌ه‌اند؛ آمریکا کشوری غیر قابل اطمینان است و تصور می‌کند با تحریم‌های مختلف می‌تواند به ملت ایران فشار آورد، اما با ایستادگی مردم برابر فشارها و تحریم‌ها هر روز بر عزت و سرافرازی نظام افزوده می‌شود.

این کارشناس دینی ساخت (RQ 170) توسط نخبگان نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به پرواز در آوردن آن را افتخاری دیگر برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌های دشمنان هزار سال دیگر نیز طول بکشد عزت و اقتدار خود را دست نمی‌دهیم.

حجت‌الاسلام حافظ نیا با تبریک انتصاب دکتر سرافراز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جدید رسانه ملی از زحمات مهندس ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما تقدیر و تشکر کرد و متذکر شد: گسترش اخلاق و ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی باید در اولویت برنامه‌های صدا و سیما باشد؛ از دست اندرکاران رسانه ملی انتظار داریم با پرهیز از پخش فیلم‌ها و سریال‌ها با موضوع تجمل‌گرایی و سبک زندگی غربی در تلویزیون به ترویج فرهنگ اسلامی بپردازند.

امام جمعه آستارا با بیان اینکه رئیس سازمان صدا و سیما در راستای گسترش دین، اخلاق و امید افکار عمومی جامعه را به طرف مدیریت فرهنگی هدایت کند، یادآور شد: کمک به مدیرت اجرایی کشور در جهت عمران و آبادانی ایران اسلامی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران رسانه ملی قرار گیرد تا عزت و اقتدار میهن‌مان را در سطح منطقه و جهان شاهد باشیم.

captcha