قدرت بسیج در سایه اتصال به ولایت و رهبری است‌
کد خبر: 1474662
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

قدرت بسیج در سایه اتصال به ولایت و رهبری است‌

گروه اجتماعی: قدرت بسیج در سایه اتصال به ولایت و رهبری است‌، و پایداری این شجره طیبه در گرو حرکت کردن در مسیر امام(ره) و شهداست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، مصطفی رستمی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر سه‌شنبه، 27 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج نمادی از ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است، امروز الگوی موفق بسیج ایران در کشور‌های منطقه پایه گذاری شده و از سقوط آنان جلوگیری کرده است مانند اینکه اگر بسیج مردمی سوریه و عراق نبود، ‌جز تلی از خاکستر از آنان باقی نمی‌ماند.

وی افزود: قدرت بسیج در سایه اتصال به ولایت و رهبری است‌، و پایداری این شجره طیبه در گرو حرکت کردن در مسیر امام(ره) و شهداست، اگر بسیج به جناح‌های سیاسی وابسته بود با سقوط آنها دچار تزلزل می‌شد.

رستمی با بیان اینکه بسیج پایه‌های انقلاب اسلامی ایران را محکم کرد، گفت: بسیج امتداد عاشوراست به گونه‌ای که ما در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر دنیای کفر ایستادیم و دشمنان را ناکام کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به فعالیت 142 پایگاه مقاومت بسیج و 630 حلقه صالحین در سطح شهرستان ملایر، از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه متنوع در طول هفته بسیج در سطح این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برگزاری 8 یادواره شهدا‌، دیدار با ائمه جمعه  ملایر، ‌غبارروبی گلزار شهدا، ‌سخنرانی در رابطه با تبعات منفی فضای مجازی و ماهواره در مدارس و دانشگاه‌ها و ویزیت رایگان بیماران توسط بسیج جامعه پزشکی است.

رستمی همچنین از جمع‌آوری 600 دستگاه ماهواره به روش قانع‌سازی توسط سپاه ملایر از مردادماه سالجاری تاکنون خبر داد و گفت: خانواده‌ها خودشان ماهواره‌ها را به پاسگاه مقاومت بسیج محلات تحویل دادند و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

captcha