حمایت از محور مقاومت، پشتیبانی از ترویج فرهنگ اسلام ناب است
کد خبر: 1474992
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

حمایت از محور مقاومت، پشتیبانی از ترویج فرهنگ اسلام ناب است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: حمایت از محور مقاومت تثبیت مقاومت در منطقه و پشتیبانی از ترویج فرهنگ اسلام ناب است که ما باید تلاش کنیم تا با حمایت های مادی و معنوی از محور مقاومت آنها را در برابر استکبار مقاوم کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سیدمحمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان روز گذشته، 27 آبان در همایش ایثار و شهادت با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان شاهرود با اشاره به محور مقاومت در منطقه و تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به آن اظهار کرد: امروز محور مقاومت قوی‌تر از گذشته در برابر دشمنان قرار گرفته و این موجب شده تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و ایادی آن بیشترین فشار را به آن بیاورند.
وی با اشاره به اینکه سوریه، عراق و فلسطین و جمهوری اسلامی ایران محور مقاومت در منطقه هستند که استکبار تلاش دارد این محور را در هم بشکند و با فشار بر فلسطین و سوریه و عراق آن را ناکارآمد کند افزود:  جمهوری اسلامی ایران با توجه به وظیفه ذاتی و قانونی خود که در قانون آماده باید از مظلوم دفاع کند و مسلمانان را در هر کجای دنیا یاری نماید.
شاهچراغی ادامه داد: حمایت از محور مقاومت تثبیت مقاومت در منطقه و پشتیبانی از ترویج فرهنگ اسلام ناب است که ما باید تلاش کنیم تا با حمایت‌های مادی و معنوی از محور مقاومت آنها را در برابر استکبار مقاوم نماییم.
وی با بیان اینکه اسرائیل دشمن شماره یک اسلام و جهان است اظهار کرد: باید به فرموده رهبر انقلاب از هر کسی که در برابر اسرائیل ایستاده حمایت کنیم و وظیفه ما این است که از فلسطین و مردم غزه و سوریه در برابر حملات اسرائیل دفاع کنیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه جنگی که در منطقه رخ داده برای دفاع از اسرائیل غاصب است متذکر شد: استکبار تلاش می کند تا با ایجاد درگیری و تفرقه در منطقه از رژیم غاصب صهیونیستی در برابر مسلمانان دفاع کند که در این راستا باید تلاش کنیم تا با کمک به مردم غزه و سوریه آنها را برای مقابله بیشتر با تروریست های دست پرورده اسرائیل و آمریکا پشتیبانی نماییم و محور مقاومت را تقویت کنیم که خواسته رهبر فرزانه انقلاب نیز همین است.

captcha