افکار و اندیشه دانشجویان امانتی است که خداوند به اساتید داده است
کد خبر: 1475293
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

افکار و اندیشه دانشجویان امانتی است که خداوند به اساتید داده است

گروه اجتماعی: امام جمعه خوی گفت: افکار و اندیشه دانشجویان امانتی هستند که خداوند به معلمان و اساتید سپرده است و نباید این افکار را به اساتید سپرد که افکار انحرافی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌غربی حجت‌الاسلام سید‌رضی شکوری دیروز 28آبان ماه در جلسه معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی که با حضور رئیس منطقه آقای دکتر خدابخش و جمعی از اساتید و دانشجویان واحد خوی و تعدادی از مسئولین واحدهای سایر شهرستان‌ها تشکیل شده بود طی با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: رسالت  و وظایف ندیران و مسئولان آموزشی در قبال دانشجویان  بسیار سنگین است و مسئولیت بسیار بزرگی را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: بر اساس مفاد قانون اساسی که 99 درصد مردم به آن رأی مثبت دادند باید تمامی مقررات و ضوابط حاکم بر زیر مجموعه‌های نظام جمهوری اسلامی مطابق ارزش‌ها و معیارهای اسلامی باشند لذا اگر کسی خارج از این محدوده بخواهد افکار و اندیشه‌های خود را اعمال کند قطعا به خون پاک و مقدس شهدا و آرمان‌های ملت ایران خیانت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و امتیازات واحد خوی گفت: واحد خوی بعد از تبریز دومین واحدی است که در سال 64 پایه‌گذاری شده است و حدود 30 سال از عمر آن سپری شده است، این واحد با 195 نفر داشنجو کار خود را آغـاز کرده اکنون متجاوز از 7 هزار نفر دانشجو دارد این واحد فعالیت علمی خود را با 4 رشته تحصـیلی کاردانی و کارشناسی آغاز کرده اکنون به 100 رشته در کاردانـی تـا کـارشنـاسـی ارشـد رسیـده اسـت و اکنون واحد خوی دارای 142 نفر هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت و 120 نفر عضو هیئت علمی حق التدریـس دارد.

حجت‌الاسلام شکوری افزود: این واحد از جمله واحدهای بسیار بزرگ می‌باشد که تاکنون 26 هزار نفر دانشجو در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده است و از ابتدای تأسیس تاکنون مدیریت آن یک مدیریت ارزشی بـوده که در اجرای ضوابط و ارزش‌های اسلامی این واحد خط شکن بوده، از هیئت علمی و اساتید متعهد و مجرب و از کتاب‌خانه غنی منحصر بفـرد برخـوردار است و جزو پاک‌ترین واحدهای دانشگاهی منطقه و کشور می‌باشد.

امام‌جمعه خوی در پایان این جلسه دکتر علیرضا لطفی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی معرفی و از زحمات رئیس دانشگاه قبلی دکترمحمد باقر محسنی قدردانی کرد.

 

captcha