تدین مردم تقلب و تخلف در جامعه را از بین می‌برد
کد خبر: 1476441
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
حجت‌الاسلام سالاری:

تدین مردم تقلب و تخلف در جامعه را از بین می‌برد

گروه اجتماعی: رئیس حوزه علمیه خراسان شمالی بر ترویج دین‌داری و اخلاق اسلامی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگر مردم متدین و مقید به نظارت الهی باشند، تقلب و تخلف خود به خود از بین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌لمللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سالاری، رئیس حوزه علمیه خراسان شمالی روز یکشنبه، دوم آذرماه در دیدار با مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی گفت: استاندارد در سبک زندگی اسلامی نقشی اساسی و کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه اگر مردم متدین و مقید به نظارت الهی باشند و عالم را محضر خدا بدانند کم‌فروشی، تقلب و تخلف خود به خود از بین می‌رود، افزود: فرهنگ استاندارد و ضرورت استفاده آن در زندگی باید ترویج شود.

وی ادامه داد: این وظیفه علما، روحانیت و دولت است که زمینه دعوت به کار با اخلاق و وجدان صحیح را فراهم کند تا به‌راحتی مفهوم استاندارد در تولید و صنعت کشور محقق شود.

سالاری تصریح کرد: تربیت و ترویج فرهنگ استاندارد که همان زندگی سالم و رعایت حقوق یکدیگر است را باید از سنین کودکی و رشد آغار کرد و این وظیفه دولت است که استاندارد را از زمان یادگیری کودکان در اذهان آنان نهادینه کند.

وی همچنین، پیشنهاد طرح فراخوان مقاله‌نویسی با موضوع استاندارد در مراکز علمیه و قول مساعدت و همکاری در زمینه ترویج فرهنگ استاندارد را ارائه داد.

captcha