شركت دانشكده معارف قرآنی اصفهان در نمايشگاه قرآن؛ متفاوت‌تر از سال گذشته
کد خبر: 2389444
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۷

شركت دانشكده معارف قرآنی اصفهان در نمايشگاه قرآن؛ متفاوت‌تر از سال گذشته

دانشكده معارف قرآنی اصفهان امسال متفاوت‌تر از سال گذشته در نمايشگاه قرآن اصفهان شركت كرده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، دانشكده معارف قرآنی اصفهان امسال نيز در نمايشگاه قرآن، همچون سال‌های پيشين شركت فعال و مؤثری داشته است.
در اين نمايشگاه كه هر سال در ماه مبارك رمضان در اصفهان برگزار می‌شود، دانشكده معارف قرآنی اصفهان به عنوان يكی از فعالان قرآنی شركت متفاوت‌تری از سال‌های گذشته داشت.
در برنامه امسال، ضمن توزيع برگه‌های معرفی دانشكده معارف قرآنی اصفهان و رشته‌های درسی در حال اجرای دانشكده، معرفی فعاليت‌های قرآنی دانشجويان در زمينه برگزاری كرسی آزادانديشی به همراه اساتيد، برگزاری كلاس‌های فوق برنامه آمادگی تحصيلات تكميلی، برگزاری نشست‌های ادبی، قرآنی و برگزاری جلسات تفسير، پايان‌نامه و پژوهش‌های قرآنی دانشجويان و دانش‌آموختگان به معرض ديد علاقه‌مندان فرهنگ قرآن و عترت گذاشته شد.
آنچه در اين نمايشگاه چشم‌گير بود، معرفی نرم‌افزار قرآنی «امثا‌ل‌القرآن» بود كه اين نرم‌افزار به منظور استفاده دانشجويان و محققان قرآنی، به همت دانشجويان دانشكده و با همكاری و حمايت معاون پژوهشی دانشكده توليد و برای علاقه‌مندان عرضه شده است.
يادآور می‌شود، از ديگر برنامه‌های امسال دانشكده معارف قرآنی اصفهان در نمايشگاه قرآن، مشاوره حضوری به بازديدكنندگان در زمان برگزاری نمايشگاه بود.
captcha