تضعیف مسلمانان به شیوه اسلام‌هراسی مهم‌ترین خواسته جهان استکبار است
کد خبر: 2612723
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
آیت‌الله علما:

تضعیف مسلمانان به شیوه اسلام‌هراسی مهم‌ترین خواسته جهان استکبار است

گروه سیاسی: امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این‌که گروهک‌های تروریستی پرورش ‌یافته مکتب صهیونیسم هستند، گفت: تضعیف مسلمانان به شیوه اسلام‌هراسی مهم‌ترین خواسته جهان استکبار است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه‌ روز گذشته، 7 آذر در خطبه‌های نماز جمعه ‌این شهر، گفت: باید از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای قدردانی شود چرا‌که آن‌ها در مذاکرات بسیار حساس اخیر با گروه 1+5 قدرتمندانه پای میز مذاکره حاضر شدند و ذره‌ای از حقوق مسلم ملت ایران در بحث غنی‌سازی هسته‌ای عقب‌نشینی نکردند.

وی با بیان این که تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور به پشتوانه مردمی و حمایت ملت به تبعیت از مقام معظم رهبری از حقوق مسلم ملت دفاع کردند، افزود: این اقتدار نظام است که شش قدرت بزرگ جهان یک طرف میز مذاکره می‌نشینند و به‌دنبال رایزنی و گفت‌و‌گو هستند تا به تفاهمی جامع دست یابند چرا‌که خود آن‌ها به خوبی به این موضوع واقفند که دیگر زبان زور مقابل ایران بی‌فایده است.

آیت‌الله علما درادامه به فعالیت‌های تروریستی گروهک‌‌های تکفیری در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: این گروهک‌های تروریستی پرورش‌یافته مکتب صهیونیسم هستند و از آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه دستور می‌‌گیرند.

امام جمعه کرمانشاه تضعیف مسلمانان به شیوه اسلام‌هراسی را مهم‌ترین خواست جهان استکبار دانست و اظهار کرد: ایجاد جریان ‌های تکفیری راهی برای مبارزه با دین اسلام و کشورهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس باید این عالم مجتهد و مرد سیاست را الگوی خود قرار دهند و در مسیر احقاق خواست‌های به حق ملت تلاش کنند.

captcha