دقایقی برای ثبت راهپیمایی زائران حسینی آبادان
کد خبر: 2614104
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱

دقایقی برای ثبت راهپیمایی زائران حسینی آبادان

گروه هنر: سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان گفت: ۱۰ گروه فیلمبرداری و عکاسی در این شهر راهپیمایی زائران حسینی را ثبت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، مجید عیدان، سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان با اعلام خبر تولید فیلمی از راهپیمایی بزرگ زائران حسینی توسط این انجمن اظهار کرد: 10 گروه فیلمسازی چهار نفره از 10 استان کشور که برای شرکت در پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان انتخاب شده‌اند از 14 تا 18 آذر با استقرار در منطقه مرزی شلمچه از این راهپیمایی باشکوه فیلمبرداری می‌کنند.

عیدان اضافه کرد: فیلمسازان و عکاسان تا اول دی سال جاری فرصت دارند آثار تولید شده خود را به دبیرخانه انجمن سینمای جوانان آبادان تحویل دهند.

وی با بیان اینکه عکاسان استان‌های 10 گانه نیز برای تهیه عکس از این رویداد بزرگ در منطقه حضور خواهند داشت، یادآور شد: آثار تولید شده در جریان برگزاری پنجاه و دومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در بخش ویژه داوری می‌شوند.

سرپرست انجمن سینمای جوان آبادان ادامه داد: در روز نخست برگزاری این برنامه، کارگاه‌های معرفی منطقه و رویدادهای مهم پیاده‌روی زائران حسینی به گروه‌های فیلم‌سازی تشکیل می‌شود.

عیدان در پایان عنوان کرد: در روز پایانی نیز و در آئینی از گروه‌های فیلمسازی و عکاسان قدردانی خواهد شد.

captcha