«همایش نهضت بیداری با خطبه‌های علوی» در ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 2616181
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶
همزمان با اربعین حسینی؛

«همایش نهضت بیداری با خطبه‌های علوی» در ابهر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از برگزاری «همایش نهضت بیداری با خطبه‌های علوی» همزمان با اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا امامی پور، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  ابهر در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد:همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی ،«همایش نهضت بیداری با خطبه‌های علوی» در امامزاده اسماعیل(ع) شناط ابهر برگزار می شود.
وی ادامه داد: این همایش با شعار«لبیک یا رسول الله(ص)» بعداز ظهر روز اربعین حسینی با خضور خیل عظیم عزاداران حسینی در در امامزاده اسماعیل(ع) شناط ابهر دایر خواهد بود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  ابهر تصریح کرد: همچنین حرکت دسته عزادری  در روز اربعین حسینی با عنوان«حرم تا حرم» از امامزاده محمد(ع) به سمت صحن مطهر امامزاده زید الکبیر (ع) انجام می شود.
امامی پور خاطرنشان کرد: درسی که اربعین به ما می‌دهد این است که با حقیقت قیام و نهضت حسینی و آموزه‌های متعالی آن آشنا شده و تلاش کنیم پیروان خوبی برای رهروان راه صداقت و راستی باشیم.
وی در پایان یادآور شد: امید می رود تا در فرصت پیش آمده بتوانیم از فضیلت های روز اربعین بهره مند شده و با توشه‌ای انباشته از نور و معرفت عاشورا برای آینده خویش برنامه ریزی کنیم.

captcha