مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 2616977
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در زنجان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه زنجان از برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در زنجان همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی خبر داد.

رضایی، مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه زنجان در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در زنجان همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی،20 آذر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی ادامه داد: حضرت زینب (س) از لحظه ورود اسرا به شام و حضور در کاخ یزید با روشنگری‌ها و بیان حقایق سعی کرد چهره از صورت فسادگونه حاکمان ظلم و جور بردارد و اقدامی را در افشای حقایق واقعه کربلا انجام دهد تا دنیا بفهمد که قیام امام حسین (ع) به حق بوده است.
مسئول بسیج خواهران سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: در عصر حاضر نیز بانوان زنجانی در آستانه اربعین حسینی به یاد دلاوری های حضرت زینب(س)  گردهم آمده و با ایشان تجدید بیعت می کنند.
رضایی با بیان این که مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) برای دومین سال متوالی در زنجان برگزار می شود،خاطرنشان کرد: حضور در مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) برای عموم بانوان آزاد است.
وی در پایان یادآور شد: بسیج هنرمندان استان زنجان نیزدر اجرای این مراسم همکاری داشته و بخش نمایشی کار را برعهده خواهد گرفت.

captcha