استان مرکزی در حوزه پژوهش و فناوری به‌عنوان دومین استان کشور انتخاب شد
کد خبر: 2617044
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

استان مرکزی در حوزه پژوهش و فناوری به‌عنوان دومین استان کشور انتخاب شد

گروه هنر: استاندار مرکزی از کسب رتبه دوم کشوری استان در حوزه پژوهش و فناوری بر اساس ارزیابی شاخصه‌های شانزده‌گانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدحسین مقیمی، استاندار مرکزی امروز، 23 آذر در جمع خبرنگاران، گفت: استان مرکزی در حوزه پژوهش و فناوری به‌عنوان دومین استان کشور انتخاب شد.

وی اظهار کرد: استان مرکزی بر اساس ارزیابی شاخص‌های 16 گانه از جمله همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، اختصاص اعتبار به امر پژوهش، انجام پروژه‌های تحقیقاتی و برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه پژوهش، انتشار کتاب و مقالات و ... به‌عنوان دومین استان کشور در حوزه پژوهش و فناوری انتخاب شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه 25 آذرماه روز پژوهش و فناوری نامگذاری شده است، تصریح کرد: در پانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که در  23 آذر  سال جاری و در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  برگزار می‌شود از استان‌های برتر در این حوزه با حضور وزراء کشور، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

یادآور می‌شود؛ استان‌های خراسان رضوی، مرکزی و چهار محال ‌و بختیاری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در حوزه پژوهش و فناوری کسب کردند.

captcha