لزوم توجه بیشتر به فتنه‌انگیزی دشمن در تقابل نرم‌افزاری
کد خبر: 2618299
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
امام جمعه شهرستان سیمرغ:

لزوم توجه بیشتر به فتنه‌انگیزی دشمن در تقابل نرم‌افزاری

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی: حجت‌الاسلام یوسفی با اشاره به تغییر تاکتیک دشمن در مقابل جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن از تقابل فیزیکی به سمت تقابل نرم‌افزاری که از آن به عنوان جنگ ‌نرم تعبیر می‌شود، روی‌ آورده و در این حوزه فتنه‌‌انگیزی می‌کنند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله رمضانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در این نشست به اهمیت نقش روحانیون در ترویج و تبلیغ در ایام محرم و صفر پرداخت و گفت: وظیفه ما است که به فرموده ‌امام(ره) محرم و صفر را زنده نگه ‌داریم و برای بشریت تفسیر کنیم؛ لذا در این راستا روحانیت‌ در نشر و ترویج فرهنگ اهل‌ بیت(ع) و پیام‌های اربعین حسینی نقش اساسی دارند.
وی افزود: هیئات مذهبی باید با برنامه‌ریزی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های بهتری نسبت به سال‌های گذشته اجرا کرده و در این برنامه‌ها از حضور روحانیون و سخنرانان بیشتر استفاده کنند. امروز دشمن با توسل به حربه جنگ اقتصادی و تحریم‌ها سعی در دلسرد کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی دارد و در چنین مواقع حساسی است که روحانیون با تقوا و بصیرت باید در منبرها، جلسات و محافل مردمی خدمات و برکات نظام اسلامی را به طور مطلوب و هنرمندانه برای مردم بازگو کرده و سبب پیوند آنان با آرمان‌های اسلامی شوند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ تصریح کرد: بنا بر تعبیر مقام معظم‌ رهبری ما امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که نخبگان جامعه و در رأس آنان روحانیت اصیل به عنوان پرچم‌داران مبارزه با ظلم و ستم در ردیف اول این نبرد تمام عیار قرار داشته و باید جهاد کنند.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام محمد باقر یوسفی، امام جمعه شهرستان سیمرغ نیز ادامه داد: روحانیون در چنین شرایط سختی باید وظیفه انقلابی خود را که همانا روشنگری، بصیرت‌‌دهی و تقویت روحیه مقاومت است سرلوحه کار خویش قرار داده و تلاش کنند.
وی افزود: دشمنان قسم ‌خورده اسلام امروز تاکتیک خود را در دشمنی با انقلاب اسلامی ایران که زمینه‌ساز انقلاب بزرگ بیداری در سراسر جهان اسلامی شده را تغییر داده و از تقابل فیزیکی به سمت تقابل نرم‌افزاری که از آن به عنوان جنگ ‌نرم تعبیر می‌شود، روی‌ آورده و در این حوزه فتنه‌‌انگیزی می‌کنند.

captcha