برنامه هفتگی مسجد جمکران اعلام شد
کد خبر: 2706228
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

برنامه هفتگی مسجد جمکران اعلام شد

گروه اجتماعی: برنامه سلام زائر این هفته مسجد مقدس جمکران با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین کفیل دبیر ستاد ترویج فرهنگ نماز کشور برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎‏المللی قرآن(ایکنا) از قم، برنامه‎های مسجد مقدس جمکران در هفته جاری اعلام شد که بر این اساس، مراسم این هفته از ساعت 19 روز سه شنبه با قرائت قرآن آغاز و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» با حضور کارشناس مهدویت حجت‎الاسلام کفیل برگزار می‌‎شود.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت‎الاسلام گنجی آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 20:45 نیز دعای توسل توسط آقای مالکی نژاد قرائت می‌‎شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می‎شود؛ سخنران این مراسم حجت‎الاسلام طباطبایی قمی خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط آقای محمد ایرانی قرائت می‎شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت 6:45 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می‎شود؛ پس از آن و در ساعت 7 حجت‎الاسلام بندانی نیشابوری سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7:30 صبح آقای محمد ایرانی دعای ندبه را قرائت می‌‎کند.

دعای سمات این هفته نیز روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز خواهد شد و در ساعت 16:15 سخنرانی و قرائت دعای شریف سمات توسط حجت‎الاسلام صدوقی انجام می‌شود.

captcha