مساجد پایگاه اصلی دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند
کد خبر: 2716975
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸

مساجد پایگاه اصلی دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند

گروه اجتماعی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان گفت: مساجد از آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون، پایگاه اصلی دفاع از اصول و ارزش های انقلاب بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامعلی ارجمند، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان روز گذشته، 26 دی ‌در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان هرمزگان، عنوان کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران از مساجد شروع و پس از پیروزی انقلاب، در همه بحران‌ها، پایگاه‌های مقاومت مردم به‌شمار می‌روند.
وی بر برنامه‌ریزی در راستای هرچه غنی‌تر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سطح مساجد تأکید کرد و گفت: زوایای مختلف شکل‌گیری و پیروزی انقلاب باید برای اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.
ارجمند افزود: برنامه‌های مساجد در دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که نوجوانان، جوانان و حتی کودکان نیز در جریان از خودگذشتگی‌ها، ایثار و فداکاری ملت ایران و نقش رهبری در به ثمر رسیدن انقلاب و استمرار آن قرار گیرند.
وی تأکید کرد: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که هر جایی که به حضورشان نیاز باشد، وارد صحنه می‌شوند و مسئولان و اعضای کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر باید برگزاری برنامه‌های این دهه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

captcha