شورای آموزش و پرورش باعث بهبود زیرساخت‌‌های اساسی تعلیم و تربیت می‌شود
کد خبر: 2718248
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

شورای آموزش و پرورش باعث بهبود زیرساخت‌‌های اساسی تعلیم و تربیت می‌شود

گروه اجتماعی: شورای آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای تأثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های مهم در حوزه تعلیم، تربیت، رشد و بهبود زیرساخت‌‌های اساسی آموزشی و پرورشی است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری درمیان، محمد بشیری‌زاده، فرماندار درمیان شب گذشته، 26 دی‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان، گفت: شورای آموزش و پرورش یکی از مهمترین نهادهای تأثیرگذار در تصمیم‌گیری‌های مهم هر منطقه و شهرستان، در حوزه تعلیم، تربیت، رشد و بهبود زیر ساخت‌‌های اساسی آموزشی و پرورشی است.



وی ادامه داد: هفته شوراهای آموزش و پرورش، فرصت بسیار ارزشمندی برای سپاس و قدردانی از خدمات خیّران بزرگوار و تلاش‌های ارزنده و بی‌وقفه همه فرهنگیان زحمتکش و دلسوز و همچنین، اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان است.



فرماندار درمیان با بیان اینکه تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید خود را ملزم به همکاری با آموزش و پرورش بدانند، بیان کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است و به همه تعلق دارد بنابراین همه باید در اعتلای نظام آموزش و پرورش شهرستان همکاری لازم را داشته باشیم.



بشیری‌زاده حرکت آموزش و پرورش شهرستان را حرکتی رو به جلو دانست و اجرای کامل برنامه‌های اثرگذار دولت تدبیر و امید در بخش تعلیم تربیت و همراهی و مشارکت بیشتر مردم و مسئولان در تحقق تحول بنیادین و پویایی آموزش و پرورش را از مهمترین اهداف شورای شهرستان درمیان برشمرد.

captcha