انقلاب اسلامی متعلق به همه قشرهاست
کد خبر: 2734300
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱

انقلاب اسلامی متعلق به همه قشرهاست

گروه سیاسی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم دهه فجر نباید قشری، سیاسی و جناحی باشد، زیرا انقلاب اسلامی متعلق به همه قشرهاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 29 دی در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این استان گفت: همه کشورها روزها و مناسبت‌های ویژه‌ای دارند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رخدادها و جریان‌های مهمی انجام شده که روزها را از یکدیگر متمایز می‌کند و ایام‌الله دهه فجر از جمله روزهای ویژه در ایران است.
وی افزود: نگاه ملی و اعتقادی به دهه فجر داریم و امام خمینی(ره) از دهه فجر با عنوان ایام‌الله یاد می‌کند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در 17 دی‌ماه سال‌جاری در جمع مردم قم بر گرامیداشت مناسبت‌ها برای تحکیم دستاوردها، ارزش‌ها و آرمان‌ها تأکید داشتند.
صدفی تصریح کرد: دشمن به‌دنبال رسیدن به اهداف خود و ضربه‌ زدن به کشور ماست و این دشمنی‌ها به‌واسطه اقتدار و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی یکی از شگردهای دشمن است، گفت: دشمن پایه‌های حکومتی خود را متزلزل می‌بیند و ما باید برای خنثی‌سازی توطئه‌ها تلاش کنیم.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: ستاد دهه فجر 25 کمیته تخصصی تشکیل داده است که این کمیته‌ها دربر گیرنده اقشار مختلف مردم است. فعالیت‌های ستاد دهه فجر در هشت حوزه علمی، فرهنگی، هنری، قرآنی، نمایشگاهی، ورزشی، رسانه‌ای و مراسم پیش‌بینی شده است.
وی اظهار کرد: در تبیین مناسب‌ها لنگ می‌زنیم در حالی‌که مقام معظم رهبری بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید دارند، فراگیر بودن برنامه‌ها از اصول و سیاست‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است.
صدفی با اشاره به اینکه از قشری و سطحی برگزارکردن برنامه‌های دهه فجر دوری می‌کنیم، تصریح کرد: 12 بهمن و 22 بهمن نباید قشری، باندی و جناحی باشد.
وی همچنین مردمی بودن برنامه‌ها را از دیگر اصول ستاد دهه فجر برشمرد و افزود: جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید به‌نحوی برگزار شود که افراد تصور نکنند این جشن‌ها یک گردهمایی سیاسی است.
صدفی با بیان اینکه برنامه‌های تأثیرگذار باید در دهه فجر برگزار شود، افزود: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از دیگر اولویت‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است و باید معیارها، ارزش‌ها و اصول را حفظ کنیم.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عالمانه و هنرمندانه برگزارکردن برنامه‌ها تاکید دارند، افزود: برنامه‌های فرهنگی و هنری باید توسط افراد متخصص برگزار شود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تولیدات تبلیغی دستگاه‌های اجرایی را ضعیف خواند و عنوان کرد: باید توجه کرد هزینه‌ای که از بیت‌المال صورت می‌گیرد در چه زمینه‌ای صرف می‌شود. آیین 12 بهمن در مصلای امام علی(ع) کرمان با سخنرانی استاندار کرمان برگزار می‌شود.

captcha