انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در جهان است
کد خبر: 2734321
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹

انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در جهان است

گروه سیاسی: استاندار کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین شکل انقلاب در سطح جهان است چراکه این انقلاب اصل ساختار قدرت را در هم ریخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عبدالمحمد زاهدی، شب گذشته 29دی ماه در اولین نشست کمیته 22 گانه دهه فجر اظهار کرد: بعد از ظهور اسلام در تاریخ کشور ما و منطقه ما مهم‌ترین تاریخ تحول‌آفرین انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از حکومت 2500 ساله ستم شاهی، یک تحول و تغییر جدی که در طول تاریخ ایران بی‌سابقه بوده است، را ایجاد کرد.
استاندار کردستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین شکل انقلاب در سطح جهان است چراکه این انقلاب اصل ساختار قدرت را در هم ریخت.
وی با اعلام اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران علاوه بر تغییر ساختاری در نظام و قانون نیز تغییرات اساسی روی داد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با چارچوب اسلامی شکل گرفته و محتوای آن نیز دینی است.
زاهدی با اشاره به اینکه این مقطع از تاریخ کشورباید همواره مورد توجه خاصی قرار گیرد، بیان کرد: در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم وقایع تاریخی آن دوران را برای نسل‌هایی که از انقلاب فاصله داشته‌اند، تشریح و تبیین کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما در دوران جنگ کمبودهای دوران انقلاب را نداشتیم، خاطرنشان کرد: باید شرایط سختی که در آن دوران بر مردم حاکم بوده برای فرزندانمان تشریح کنیم.
استاندار کردستان یادآور شد: وقایع دوران انقلاب، ایثار و     فداکاری‌های مردم، اهداف نظام، آینده نظام، شرایط فعلی و بین‌المللی و فشارهای که بر نظام وارد می‌شود، باید به وسیله رسانه‌ها و افراد سخنران برای کودکان تبیین شود.

captcha