دانشگاه‌ها بهترین محیط برای نشر معارف قرآن و عترت هستند
کد خبر: 2736647
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱
ایمنی:

دانشگاه‌ها بهترین محیط برای نشر معارف قرآن و عترت هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید گفت: دانشگاه‌های کشور بهترین محیط برای نشر معارف قرآن و عترت هستند چراکه در این محیط ها بهترین سرمایه‌های کشور با استعدادهای درخشان وجود دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر ایمنی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، خانه و خانواده را بنیاد مرصوص جامعه دانست و گفت: خانه و خانواده بنیاد مرصوص جامعه است که با انس با قرآن و مفاهیم  آن آسیب‌ناپذیر می‌شود لذا تمام دست‌اندرکاران فرهنگی و مسئولان به این مسئله باید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های کشور بهترین محیط برای نشر معارف قرآن و عترت هستند چرا که در این محیط ها بهترین سرمایه‌های کشور با استعدادهای درخشان وجود دارند.

 ایمنی با اشاره به اجرای طرح «قرآن در خانه» در شهرستان اقلید از گستردگی این طرح خبر داد و گفت: طرح مذکور از حزب اول جزء یک شروع شده و در هر مرتبه یک حزب با مفاهیم و پیام‌های قرآنی برای قرآن‌پژوهان طراحی شده است که به مرور زمان با تمامی مفاهیم قرآن آشنا شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید بیان کرد: در هر مرحله از این طرح جوایز ارزنده‌ای از سوی این دانشگاه مشخص شده که به افراد برتر اهدا می‌شود.

captcha