نظارت بر فعالیت‌های صنوف در ترویج امر به معروف بیشتر شود
کد خبر: 2757830
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن:

نظارت بر فعالیت‌های صنوف در ترویج امر به معروف بیشتر شود

کانون خبرنگاران نبأ/ محمد‌امین آقایی: حجت‌الاسلام الهیان خواستار نظارت بیشتر به تشکل‌های مردمی به منظور ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین مجید الهیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در نشست ستاد امربه معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: اداره تبلیغات اسلامی مسئول یکی از معاونت‌های پنج ‌گانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بروجن است.
وی افزود: مدیریت سمن‌ها و احزاب، مدیریت اصناف و اماکن، مدیریت هیئت‌های مذهبی و مساجد از جمله فعالیت‌های این اداره در بحث امر به معروف و نهی از منکر است.

الهیان نظارت بر فعالیت‌های صنوف در ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر را ازجمله وظایف تعریف شده در نظارت بر صنوف و اماکن دانست و گفت: در چند سال اخیر صنوف و اماکن کمترین توجه را به مسئله امر به معروف و نهی از منکر داشته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روجن در ادامه از وظایف مدیریت احزاب و سمن‌ها سخن گفت و تصریح کرد: نظارت بر اقدامات اجرایی سمن‌ها در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان از مهم‌ترین وظایف معاونت تشکل‌های مردمی در مدیریت سمن‌ها و احزاب است.

الهیان عنوان کرد: تشکیل کارگروه‌های تخصصی به منظور ارائه راهکارهای ترویج و گسترش امر به معروف و نهی از منکر، جلب مشارکت ائمه جماعات، وعاظ و سخنرانان مذهبی در آگاه‌سازی مردم نسبت به فریضه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، از جمله وظایف مدیریت هیئت‌های مذهبی و مساجد است.

وی در پایان تأکید کرد: شناسایی و جلب همکاری خیران و فعالان فرهنگی و مذهبی در موضوع امر به معروف و نهی از منکر در چهار چوب برنامه‌های ابلاغی، بسیا ضروری و لازم است.

captcha