هجمه‌های فرهنگی دشمن، یکی از ریشه‌های ترویج بدحجابی است
کد خبر: 2789299
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

هجمه‌های فرهنگی دشمن، یکی از ریشه‌های ترویج بدحجابی است

گروه اجتماعی: جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور با اشاره به این‌که حجاب نمود عینی حیا و عفاف در جامعه است، گفت: یکی از ریشه‌های بد‌حجابی در جامعه ناشی از هجمه دشمن از طریق سیستم‌های ماهواره‌ای و اینترنتی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، علی ملازاده، جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور روز گذشته، 10 بهمن در جمع اصحاب رسانه‌های استان زنجان، گفت: استان زنجان همچون قم و لرستان از وضعیت مناسبی در حوزه عفاف و حجاب برخوردار بوده و جزو استان‌های برتر به شمار می‌رود.
وی ابراز کرد: تاکنون اقدامات خوب و قابل توجهی در دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شده و قابل تقدیر است ولی باید توجه داشت که هنوز تارسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
جانشین بازرسی ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور با اشاره به این‌که حجاب نمود عینی حیا و عفاف در جامعه است، افزود: یکی از ریشه‌های بد‌حجابی در جامعه ناشی از هجمه دشمن از طریق سیستم‌های ماهواره‌ای و اینترنتی است و عامل دوم عدم فعالیت و انجام‌وظیفه مطلوب دستگاه‌های اجرایی در این زمینه است.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند زمان است
ملازاده با اشاره به تأثیرات رسانه و صدا و سیما در تبلیغ و همگانی کردن فرهنگ عفاف و حجاب، ابراز کرد: ‌در شرایطی که دشمن در ترویج فرهنگ بی‌بندوباری و سست کردن بنیان خانواده از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، نمی‌توان در این حوزه بی‌تفاوت بود بلکه لازم است بیش از گذشته حساسیت داشته باشیم تا اقدامات و فعالیت‌ها به نتیجه مطلوب برسد.
وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند زمان است، اظهار کرد: ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور می‌کوشد تا در حوزه گسترش فرهنگ حجاب و عفاف از نظرات مسئولان استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موفق در این زمینه و کارشناسان و خبرگان این حوزه استفاده کند تا به نتیجه مطلوب دست یابد.
این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی تأثیر مستقیمی بر این فرهنگ در بین شهروندان دارد، گفت: اقدامات مطلوبی در این زمینه در سطح استان‌ها انجام ده است‌ ولی برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید تلاش دستگاه‌ها در راستای عملیاتی کردن فرهنگ عفاف و حجاب افزایش یابد.

captcha