مسئولان راهکارهایی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند
کد خبر: 2875734
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۳

مسئولان راهکارهایی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند

گروه سیاسی: امام جمعه موقت کرمان گفت: تکلیف مهم دولت و مسئولان این است که راهکارهایی برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند و مردم نیز آنها را یاری کنند تا بتوانیم به این امر مهم دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده امام جمعه موقت کرمان روز گذشته، 1 اسفند در خطبه‌های نماز جمعه این استان با اشاره به سوم اسفند‌ماه سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در ایران گفت: با سیاست‌ انگلیسی‌ها رضاخان به‌عنوان شاه ایران گماشته شد.
وی افزود: در همه ادوار تاریخی استعمارگران ردپایی بر دوش ضعیفان دارند و در این بین افرادی ملعون، ملعبه دست آنها شدند تا جامعه، فرهنگ و دیانتی را از بین ببرند. عزتی که امروز ملت ایران در پرتو نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دارد، مثال‌زدنی است.
امام جمعه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: مقام عظمای ولایت فرمودند که دشمن را نباید فراموش کرد، زیرا دشمنان تمام سعی و تلاش خود را به کار برده و از فرصت‌ها برای ازبین بردن ما استفاده می‌کنند.
حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده ادامه داد: سیاست‌های ابلاغی اصل 44 نیز بر حضور مردم در امور تأکید دارد، ضمن اینکه باید برای تقویت اقتصاد کشورمان از کالاهای ساخت داخلی استفاده کنیم. پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی اصلی است که نباید از آن غافل شد، اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی جان بگیرد باید مشارکت مردمی داشت و سرمایه‌های خود را به کار گرفت.
وی گفت: تکلیف مهم دولت و مسئولان این است که راهکارهایی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی ارائه دهند و مردم نیز آنها را یاری کنند تا بتوانیم به این امر مهم دست یابیم.
امام جمعه موقت کرمان اظهارکرد: با حضور سرمایه‌های مردمی بازار کار و اقتصاد فعال در جامعه به وجود آوریم.
حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده بیان کرد: در جامعه اسلامی باید فضای خوش‌بینی وجود داشته باشد، نه اینکه با دخالت بی‌مورد در زندگی دیگران موجبات ناراحتی را فراهم کنیم.

captcha