مسئله مهم قبر گمشده حضرت زهرا(س) نیست/ به‌دنبال ترویج اندیشه زهرایی باشیم
کد خبر: 2985152
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مسئله مهم قبر گمشده حضرت زهرا(س) نیست/ به‌دنبال ترویج اندیشه زهرایی باشیم

گروه اجتماعی: آنچه جامعه شیعه نیازمند آن است، اندیشه والای حضرت فاطمه(س) است و باید همه به‌دنبال این مهم باشیم چراکه این اندیشه به وسعت عالم قرار داده شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شب گذشته، 23 اسفندماه در دومین همایش بزرگ فاطمیون در بیرجند با بیان اینکه امروز مسئله اصلی ما قبر گمشده حضرت زهرا(س) نیست، گفت: آنچه جامعه شیعه نیازمند آن است اندیشه والای حضرت فاطمه(س) است و باید همه به‌دنبال این مهم باشیم چراکه این اندیشه به وسعت عالم قرار داده شده است.



غلامرضا عباسی‌مقدم، مسئول شورای هیئت‌‌های مذهبی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه هیئت‌های مذهبی به‌عنوان مرزبانان ولایت باید بصیرت سیاسی داشته باشند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از انقلاب عاشورا است و به محور ولایت‌خواهی استوار شده است.



وی با بیان اینکه وظیفه‌ هیئت‌های مذهبی و مداحان نشر معارف اسلامی است، افزود: هیئت‌های مذهبی مرزبانان ولایت هستند و باید از امامت پاسداری کنند و وظیفه ما در طول تاریخ این چنین بوده و خواهد بود.



مسئول شورای هیئت‌‌های مذهبی خراسان جنوبی اظهار کرد: شبیه‌سازی یکی از مسائلی است که دشمن به لحاظ اهمیتی که هیئت و مداحان دارند روی آن کار می‌کند.



عباسی‌مقدم ادامه داد: دشمن رو در رو که نمی‌تواند با خادمان اهل بیت(ع) مواجه شود بنابراین مرجع تقلید، روحانی، مداح و هیئت درست کرده و خود به آنان خط و ربط می‌دهد.



وی با تأکید بر اینکه وظیفه مسئولان هیئات مذهبی و مداحان این است که بصیرت سیاسی داشته باشند، یادآور شد: باید بدانیم که دشمن چه چیزی را هدف قرار داده و ما در قبال تهاجم فرهنگی دشمنان چه مسئولیتی داریم.

captcha