مهمترین ضرورت جامعه ما ترویج سیره فاطمی است
کد خبر: 3135359
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

مهمترین ضرورت جامعه ما ترویج سیره فاطمی است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: مهمترین ضرورت جامعه ما ترویج سیره و روش فاطمی(س) در بین زنان است که باید نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده روز گذشته، 23 فروردین در جشن میلاد فاطمه(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از بزرگترین افتخارات همه زنان عالم است که منبع و مبداء حقانیت شیعیان در جهان است.
وی با بیان اینکه این بانوی بزرگ اسلام بهترین الگو و منشاء برای همه زنان عالم هستی است، افزود: چرا که محسنات و شایستگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) را نمی‌توان در عالم هستی پیدا کرد.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده ابراز کرد: ترویج و تبلیغ سیره و روش فاطمی در بین زنان جوامع اسلامی یکی از مهمترین ضروریات امروز جامعه است که باید نهادینه شود.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا با بیان اینکه تغییر سبک زندگی با ازدیاد شبکه‌های ماهواره‌ای یکی از اهداف اساسی دشمنان در تلقین فرهنگ غرب به جوانان مؤمن و نسل جوان و انقلابی ما است، اضافه کرد: اگر دختران و مادران ما بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قراردهند ازهرگونه بدی و پلیدی و آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در امان خواهند ماند.
وی با بیان اینکه مادران امروزی وظیفه دارند با بهره‌جویی از سیره و سبک زندگی حضرت فاطمه(س)، دخترانی فاطمی، عفیف و با حجاب تحویل جامعه دهند، یادآور شد: امروزه ترویج سیره و روش فاطمی در بین زنان جوامع اسلامی از مهمترین ضروریات است که باید نهادینه شود.
یادآورمی‌شود، در این مراسم علاوه‌براجرای مولودی‌خوانی و مسابقه طنز در پایان به ۴۰ نفر از کسانی که نامشان فاطمه، زهرا، کوثر و یا روح‌الله بود به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

captcha