آمادگی میزبانی بیمارستان‌های صحرایی از زائرین راهیان نور/ بهره‌برداری از بیمارستان امام رضا(ع) در جزیره مجنون
کد خبر: 3140622
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
سرهنگ ادیبی مطرح کرد:

آمادگی میزبانی بیمارستان‌های صحرایی از زائرین راهیان نور/ بهره‌برداری از بیمارستان امام رضا(ع) در جزیره مجنون

گروه جهاد و حماسه: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به این که بیمارستان‌های صحرایی یکی از شاهکارهای مهندسی دوران دفاع مقدس هستند، گفت: بیمارستان امام رضا(ع) طی امسال در جزیره مجنون به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور، سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در خصوص احیای بیمارستان‌های صحرایی دوران دفاع مقدس گفت: حفظ و نگهداری بیمارستان‌های صحرایی توسط نیروهای مسلح، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه انجام می‌شود.
سرهنگ ادیبی با بیان این که در مدت گذشته، بیمارستان‌های صحرایی توسط سپاه بازسازی شده است، اظهار کرد: بیمارستان امام حسین(ع) در خوزستان آماده ارائه خدمات به زائرین بوده و محل خوبی برای برگزاری همایش‌ها نیز است و فضای بسیار مناسبی دارد.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور عنوان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) که در استان خوزستان و نزدیک به جزیره مجنون است، امسال بازسازی شده و آخرین اقدامات آن در حال انجام شدن است و مردم می‌توانند در سال جاری از آنجا بازدید داشته باشند. حتی می‌توان برای اسکان زائران نیز از آن مکان استفاده کرد.
وی به بیمارستان امام علی(ع) که در نزدیکی شهر آبادان واقع شده است نیز اشاره و تصریح کرد: اقداماتی برای حوزه‌های زیرساختی مانند تامین برق بیمارستان در حال انجام است.
سرهنگ ادیبی در ادامه با اشاره به بیمارستان ابوعمار گفت: این بیمارستان در شهر مریوان است که قسمت عمده آن بازسازی شده و با تامین اعتبارات لازم، وضعیت آن مناسب‌تر می‌شود.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تاکید بر این که بیمارستان‌های صحرایی یکی از شاهکارهای مهندسی دوران دفاع مقدس است، افزود: احیای بیمارستان‌های دیگر نیز در حال پیگیری است و با اعتبارات مناسب احیاء می‌شوند و آماده میزبانی از بازدیدکنندگان خواهند بود.

captcha