نیروهای مسلح جز دفاع از کیان ایران اسلامی، مسیری را دنبال نمی‌کنند
کد خبر: 3165868
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
استاندار خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح جز دفاع از کیان ایران اسلامی، مسیری را دنبال نمی‌کنند

گروه سیاسی: نیروهای مسلح جز دفاع از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی، شرف، کرامت و بزرگی مردم هیچ مسیری را دنبال نمی‌کنند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی امروز، 29 فروردین‌ماه در مراسم رژه نیروهای زمینی ارتش در بیرجند گفت: 29 فروردین یکی از روزهای بسیار ارزشمند برای ملت ایران است.



وی با بیان اینکه ارتش در ایام سخت قبل از پیروزی انقلاب تحت فرماندهی کل قوا در کنار مردم حضور یافتند، اظهار کرد: ارتش ایران با رشادت، شجاعت و ایثار علی‌رغم 50 سال خدمت در نظام شاهنشاهی به صفوف مردم پیوسته و حضور خود را به اثبات رساندند.



استاندار خراسان جنوبی این حضور ارتش را بهترین آزمون برای سربازان و درجه داران ارتش در آن زمان دانست و عنوان کرد: ارتش در آن زمان به اعتقاد قلبی خود یعنی اسلام عزیز توجه کردند.



خدمتگزار با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب به خوبی مردم و ارتش و عمق اعتقاد آنان را می‌شناخت، گفت: امام در آن زمان دستور تقویت ارتش را صادر کرده فرمودند ارتش در بین جامعه مورد احترام قرار گیرد.



وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس علی‌رغم همه مشکلات ارتش، بسیجیان، سپاهیان، نیروهای نظامی و انتظامی شجاعانه ایستادند و از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی در زمین و هوا به‌درستی پاسداری کردند.



استاندار خراسان جنوبی با تبریک به خانواده شهدا و نیروهای مسلح افزود: اعتقاد و باور قلبی ارتش نسبت به ملت وفادار ایران بوده که به بهترین وجه توانستیم در دنیا درخشیده و از همه دستاوردهای نظام پاسداری کنیم.



خدمتگزار با اشاره به اینکه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه وارد دسته سیاسی، حزب و گروه نشده و نخواهند شد و این بزرگترین شاخصه نیروهای مسلح است، افزود: نیروهای مسلح جز دفاع از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی، شرف، کرامت و بزرگی مردم هیچ مسیری را دنبال نمی‌کنند.



وی قرائت سوگندنامه و تعظیم به قرآن و شهدا را نشان از اعتقاد و ایمان همه نظامیان دانست و بیان کرد: این ادای احترام نشان از توجه و ایمان قلبی به مردم بوده و  در همه حالات و شرایط وفاداریشان به اثبات رسیده است.



استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به بهترین وجه در انجام وظایف خود در مقایسه با سایر نظام‌های ارتش در دنیا عمل کرده است، یادآور شد: به برکت حضور هوشمندانه، دانش‌محور و ایثارگرایانه، ارتش در میدان رزم سیاسی می‌درخشد و با قدرت‌های بزرگ استکبار جهانی وارد گفت‌وگو می‌شوند که باید از این اقتدار ارتشیان تشکر کرد.

captcha