عرصه خدمت امروز، جبهه جهاد اقتصادی است
کد خبر: 3173549
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
صحرائیان:

عرصه خدمت امروز، جبهه جهاد اقتصادی است

گروه اجتماعی:‌ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: عرصه خدمت امروز در واقع جبهه جهاد اقتصادی و مدیران و مسئولان خدمت‌گزار و خداترس، جهادگران این جبهه هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمحمدحسن صحرائیان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز امروز، 30 فروردین‌ماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران مناطق هفت و چهار شیراز، گفت: اصل جهادگر بودن و لزوم جهادی عمل کردن به‌ویژه در زمان حاضر که گرفتار تحریم‌های سخت و ظالمانه دشمن هستیم، بسیار اهمیت دارد و حساس است.
وی با اشاره به نقش مدیران در عرصه‌های مختلف عنوان کرد:‌ عرصه خدمت امروز در واقع جبهه جهاد اقتصادی و مدیران و مسئولان خدمتگزار و خداترس، جهادگران این جبهه هستند.
صحرائیان با بیان اینکه صنعت برق بزرگترین و اساسی‌ترین صنایع در هر جامعه‌ بشری در عصر حاضر است، گفت: امروز به‌دلیل ارتباط تنگاتنگ تکنولوژی و زندگی بشر با انرژی برق، هیچ کس در جوامع مختلف تحمل خاموشی، حتی برای چند دقیقه را هم ندارد لذا خدمت‌گذاری در این صنعت از ارزش خاصی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز تصریح کرد: اگر کسی با نگاه خدمتگذاری صادق کار کند، تمام عمر خدمتی‌اش فرصتی برای عبادت محسوب می‌شود.
وی با تأکید براینکه عمر خدمت به مردم و نظام بسیار کوتاه است و باید قدر آن را دانست، گفت: انسان وقتی به زمان بازنشستگی می‌رسد این موضوع را متوجه می‌شود که چه زود فرصت‌ها از دست می‌روند، آنانی که فرصت را هنوز در اختیار دارند شاید متوجه این مهم نباشند اما مطمئن هستم که استعدادهای بالقوه انسان آنقدر زیاد و مانند یک اقیانوس است که همه در بازگشت به گذشته احساس می‌کنند فرصت‌های بسیاری را می‌توانستند خلق کنند.
صحرائیان با اشاره به آیاتی از کلام خداوند، تأکید کرد: همه باید این باور را در خود تقویت کنیم که همه چیز از دست‌رفتنی است جز آن اقدامات و کارهایی که برای خداوند انجام شده باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز همچنین، با تصریح اینکه انقلاب و نظام اسلامی گوهری بی‌بدیل است که تنها در استانی نظیر فارس حدود 15 هزار شهید جان خود را برای پاسداری از اعتقادات و ارزش‌های خود تقدیم کرده‌اند، گفت: همه باید برای حفظ و گسترش این نظام با جان و دل تلاش کنیم.

captcha