جنگ روانی؛ بزرگ‌ترین تهدید صهیونیست ها علیه ملت ایران
کد خبر: 3197208
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
مایکل جونز عنوان کرد:

جنگ روانی؛ بزرگ‌ترین تهدید صهیونیست ها علیه ملت ایران

گروه سیاسی: منتقد سینمای هالیوود، بزرگترین تهدید علیه ملت ایران از جانب صهیونیست را جنگ روانی عنوان کرد و گفت: اگر بین آمریکا و ایران توافق انجام شود، جنگ فرهنگی و رسانه‌ای صهیونیست علیه ایران شدت می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مایکل جونز از رهبران مسیحی آمریکا و منتقد سینمای هالیوود در نشست تحلیل شبکه‌های هالیوود که ظهر امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: آمریکا می‌کوشد جامعه خود را متحد نشان دهد و برای این امر تبلیغات فراوانی از سوی رسانه‌های غرب که زیر مجموعه صهیونیست‌ها هستند، انجام می‌شود.

تاریخ کهن؛ بیانگر اتحاد در آحاد جامعه ایرانی

وی با بیان اینکه در آمریکا هیچ اتحادی بین مردم و دولت آن وجود ندارد، ادامه داد: ایران تاریخی کهن و زبانی مشترک دارد که این امر نشان‌دهنده اتحاد در آحاد جامعه این دولت اسلامی است.

این منتقد سینمای هالیوود بیان کرد: مسائل جنسی آمریکا در جامعه علنی شده است و این امر به رسانه‌ها برای تخریب بنیان خانواده‌ها نیز کشیده شده است، با این وجود ایران مسائل جنسی را از میان عموم مردم به داخل خانه‌ها برده‌ که این امر تثبیت در نظام خانواده را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه مهاجران در آمریکا از لحاظ فرهنگی شناخت ملی خود را از دست داده و خود را در جامعه آمریکا ادغام می‌کنند که این امر تزلزل در نظام خانواده را پدید آورده است، گفت: این افراد بعد از گذشت سه نسل، شناخت معنوی و فرهنگی خود را از دست داده و به فرهنگ آمریکا گردن می‌دهند، این درحالی است که احزاب و ادیان آمریکا شامل پروتستان، کاتولیک و یهود همواره می‌کوشند بر آمریکا تسلط کامل یابند.

جونز با تأکید بر اینکه هالیوود دست‌نشانده یهود است، افزود: صهیونیست در چهار سال گذشته با ساخت فیلم‌‌هایی علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله آب گلاب، آرگو و فیلم 300 کوشیده است مردم ایران را متعصب و متهاجم نشان دهد تا به هدف خود یعنی ترویج دین‌گریزی در جوامع دست یابد.

وی با اشاره به اینکه جنگ رسانه‌ای علیه ایران آغاز شده است، عنوان کرد: فیلم‌های ضد انقلاب با هدف به بن‌بست رساندن مذاکرات هسته‌ای در 1+5 تولید می‌شود و صهیونیست همواره می‌کوشد توافق آمریکا و ایران را بر هم بزند و مردم ایران را به عنوان متعصبان دینی جلوه دهد.

رسانه‌های غربی: حمله نظامی تنها راه معامله با ایران

این منتقد سینمای هالیوود با بیان اینکه رسانه های غرب و صهیونیست می‌کوشند حمله نظامی را تنها راه معامله با ایران در اذهان عموم ترویج و نشر دهند، ابراز کرد: رسانه‌های غرب که تحت کنترل صهیونیسم هستند در انتخابات ریاست جمهوری 88 کوشیدند، این انتخابات را همراه با تقلب نشان داده و مشروعیت ایران را زیر سؤال ببرند.

وی با اشاره به اینکه غرب کوشید در انتخابات 88 ملت ایران را علیه دولت تحریک کند، یادآور شد: هچنین سعی می‌کرد به آنها القا کند رأیشان مخدوش شده است که کار را با استفاده از رسانه هالیوود با ظرافت بسیار انجام داد.

وی ابراز کرد: یک هفته قبل از توافق ایران و آمریکا در مذاکرات هسته ای 1+5، نتانیاهو خودسرانه وارد آمریکا شد و در کنگره آمریکا به سخنرانی پرداخت که حضور وی در کنگره دولت آمریکا را به دو توده جمهوری‌خواه و دموکرات تبدیل کرد.

این منتقد سینمای هالیوود با بیان اینکه جنگ روانی، بزرگ‌ترین تهدید صهیونیست‌ها علیه ملت ایران است، اظهار کرد: اگر بین دولت‌های آمریکا و ایران توافق انجام شود، جنگ فرهنگی و رسانه‌ای صهیونیست علیه ایران شدت یافته و ادامه خواهد داشت، در این راستا لازم است ملت ایران با ایجاد نظم و مطالعه برای مقابله با جنگ‌های فرهنگی آماده‌ شوند.

هالیوود همواره ادیان و اعتقادات سایر ملل را به سخره می‌گیرد

وی با تأکید بر اینکه هالیوود همواره ادیان و اعتقادات سایر ملل را به سخره می‌گیرد، عنوان کرد: صهیونیست می‌کوشد ملت مسلمان را از دین اسلام جدا کرده و در میان سایر ملل نیز دین‌گریزی ایجاد کند، از این رو تبلیغات گسترده‌ای برای ایجاد آزادی جنسی در میان ملت ها انجام می‌دهد که این امر به سست شدن بنیان دولت و نظام منجر می‌شود.

این منتقد سینمای هالیوود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در جهت حفظ ارزش‌های دینی و معنوی مردم شکل گرفت.

captcha