ثبت نام ۲۴۸ متقاضی بیمه فعالان قرآنی در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان
کد خبر: 3227500
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
امیدیان خبر داد:

ثبت نام ۲۴۸ متقاضی بیمه فعالان قرآنی در اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان از ثبت نام ۲۴۸ نفر به‌منظور بهره‌مندی از بیمه فعالان قرآنی در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ‌با اشاره به پایان مهلت نام‌نویسی بیمه فعالان قرآنی از سوی این اتحادیه، گفت: در این بازه زمانی 248 نفر به‌منظور بهره‌مندی از بیمه فعالان قرآنی در اتحادیه ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد هشت نفر در فعالیت‌های هنر، 47 نفر در فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی، 193 نفر در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی هستند.

امیدیان با اشاره به اینکه از این تعداد 20 نفر مذکر و 228 نفر مؤنث هستند، بیان کرد: این تعداد شامل 131 نفر مـتأهل و 117 نفر مجرد هستند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان با اشاره به بیان جزئیات این آمار، اظهار کرد: 8 نفر از  شهرستان کوهدشت، 14 نفر از شهرستان سلسله، 3 نفر از شهرستان رومشکان، 19 نفر از شهرستان دورود ، 11 نفر از شهرستان دلفان هستند.

وی ادامه داد: همچنین 8 تا 9 نفر از شهرستان خرم‌آباد، 1 نفر از شهرستان دوره چگینی، 17 نفر از شهرستان پل‌دختر، 39 نفر از شهرستان بروجن، 10 نفر از شهرستان ازنا و 37 نفر از شهرستان الیگودرز است.

مدارک متقاضیان بیمه فعالان قرآنی

امیدیان با اشاره به مقطع تحصیلی متقاضیان، اظهار کرد: از این تعداد 1 نفر با تحصیلات ابتدایی، 9 نفر دارای تحصیلات حوزوی، 5 نفر دارای مقطع دبیرستانی، 75 نفر دارای مدرک دیپلم، 6 نفر دارای مقطع راهنمایی، 129 نفر دارای مقطع کاردانی، 102 نفر دارای مدرک کارشناسی، 11 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان با اشاره به اینکه متقاضیان فوق پس از اینکه در پایگاه اینترنتی اتحادیه این استان ثبت‌ نام کرده‌اند و مورد تأیید اتحادیه واقع شدند، از مؤسسات قرآنی استان، نامه فعالیت دریافت کرده‌اند.

ثبت نام نهایی در پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر

امیدیان ادامه داد: این افراد می‌توانند بر اساس زمان مشخص شده برای هر شهرستان از 22 اردیبهشت‌ماه تا ششم خردادماه امسال با مدارکی شامل اصل شناسنامه، کارت ملی، عکس رنگی، مدرک تحصیلی به همراه اسکن آنها بر روی لوح فشرده به دفتر قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد اسلامی استان برای تأیید مدارک و تأییدات قرآنیشان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه سپس معرفی‌نامه به‌منظور ثبت در پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir صادر می‌شود، بیان کرد: اینها افرادی هستند که از کادر اجرایی مؤسسات مستثنی هستند و دارای فعالیت‌های تبلیغی، ترویجی، هنری و آموزشی هستند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنند.

captcha