افتخار می‌کنیم در راستای ترویح فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم
کد خبر: 3311733
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
قریشی:

افتخار می‌کنیم در راستای ترویح فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم

گروه اجتماعی: مدیرعامل مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان گفت: افتخار می‌کنیم که در راستای ترویح و نشر فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در اصفهان، سیدعلی قریشی، معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در محل مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را با مسئولان این مرکز امضا کرد.

قریشی طی سخنانی در این دیدار گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین ضرورت‌ها و نیازهای امروز در جامعه است که باید تحقق پیدا کند.

وی اظهار کرد: برای شهدا و حفظ میراث آن‌ها فعالیت‌های زیادی در استان اصفهان انجام شده است اما با توجه به تعداد قابل توجه شهدا و ایثارگران این استان، سطح کمی و کیفی این فعالیت‌ها نیز باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برنامه‌ها و راهکارهای متنوعی در مورد ترویح فرهنگ ایثار و شهادت دارد که انتظار دارد بتواند آن‌ها را تحقق ببخشد.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل توجهی برخوردار است، گفت: این مرکز می‌تواند همکاری‌های مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت حفظ آثار شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

captcha