ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی از اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی است
کد خبر: 3316694
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
ابراهیمی:

ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی از اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی است

گروه اجتماعی:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم،گفت: تقویت باورها و اعتقادات مردم در ایجاد فضای معنوی و قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و انس بیشتر مردم با قرآن از جمله اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی است.

حبیب ابراهیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، در تشریح برنامه‌های ماه رمضان اوقاف طارم اظهار کرد: هر سال با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی در شهرستان طارم اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این نهاد طرح ضیافت الهی است، تصریح کرد: در اجرای این طرح، برنامه‌های متنوع فرهنگی شامل مراسم‌های سخنرانی، برپایی خیمه‌های معرفت کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و ازدواج، و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.برگزاری محافل انس با قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه شهرستان از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در این طرح بزرگ است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با بیان اینکه یکی از مراسم‌های در حال برگزاری در طرح ضیافت الهی مراسم افطاردهی آسان و ترویج این سنت حسنه در جامعه است، افزود: این مراسم معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و اجرای نیت واقف برگزار می‌شود.
ابراهیمی همچنین از برگزاری مراسم مناجات‌خوانی در  جوارامامزادگان خبر داد و گفت: براساس برنامه امسال امامزاده جعفر (ع) آببر، امامزاده عبدالله صومعه بر، امامزاده ماهوری شیت، امامزادگان هاشم و عوف (ع) آببر میزبان این طرح معنوی هستند.
وی در پایان یادآور شد: تقویت باورها و اعتقادات مردم با استفاده از ایجاد فضای معنوی و قرآنی در امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و انس بیشتر مردم با قرآن از جمله اهداف برگزاری طرح ضیافت الهی است.

captcha