تهدیدات زیرمیزی و رومیزی آمریکا توخالی است
کد خبر: 3322572
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
آیت الله نمازی:

تهدیدات زیرمیزی و رومیزی آمریکا توخالی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به نقش استراتژیک ایران در خاورمیانه گفت: آمریکا و صهیونیست ها بر نقش ایران آگاه هستند و تهدیدات رومیزی و زیرمیزی آن ها توخالی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی،  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان، اظهار کرد: دلیل اصرار آمریکا و غربی ها بر حل مساله هسته ای ایران از طریق مذاکره به این دلیل است که آنان راه حل دیگری ندارند.
وی تاکید کرد: دلیل دیگر اصرار آن ها، اظهارات محرمانه بوش، رییس جمهوری وقت آمریکا با نتانیاهو است که اعلام کرده بود ما ناگزیر به پذیرش ایران هسته ای هستیم.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه آنها چه بخواهند و نخواهند،  ایران دارای یک قدرت هسته ای با دانش بومی است و غربی ها نیز خودشان به این نتیجه رسیده اند که باید با ایران هسته ای کنار بیایند، تصریح کرد: آمریکایی ها نمی خواهند بازتاب جهانی مذاکره، شکست برای آن ها باشد.
وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست ها به نقش استراتژیک ایران در خاورمیانه آگاه هستند، گفت: تهدیدات رومیزی و زیرمیزی آمریکایی ها توخالی است.
آیت الله نمازی با بیان اینکه یک تحلیلگر آمریکایی گفته است که تاریخ آمریکا با خیانت و عهدشکنی آمیخته شده و اگر توافقی هم با ایران در خصوص مساله هسته ای حاصل شود، آمریکا به تعهداتش پایبند نخواهد بود، افزود: این یک دلیل قاطع برعدم اطمینان نسبت به آمریکا است.
وی همچنین  به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانش اشاره کرد و  گفت: ترور مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، بمباران شیمیایی منطقه سردشت، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و ترور آیت الله صدوقی تنها بخشی از جنایت آمریکایی ها علیه ایران است.

captcha