اسرائیل بزودی نابود خواهد شد
کد خبر: 3326006
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
حیدرپور:

اسرائیل بزودی نابود خواهد شد

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل بزودی نابود خواهد شد، زیرا تاریخ نشان داده است که هر کشور جعلی هر چند که با حمایت ابر قدرت ها چندسالی سر پا باشد، ولی در نهایت نابود می شود .

عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: مسلمانان باید در روز قدس و با شرکت در راهپیمایی این روز، رژیم سعودی را وادار کنند تا پایش را از کشورهایی که به آن ها جنگ و خون ریزی تحمیل کرده است، کنار بکشد .
وی افزود: سیاست های غلط، سلطه طلبانه و غیر اسلامی زمامداران رژیم سعودی باعث شده است که اکنون در جهان اسلام شاهد نابسامانی سهمگین و کشتار بی رحمانه مسلمانان باشیم .
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس بیان کرد: باید به فریاد «هل من ناصر ینصرنی» مردم کشورهای مسلمانی که اکنون تحت تاخت و تاز کشورهای بیگانه و از جمله رژیم سعودی هستند، پاسخ دهیم و  ضمن همدردی با آن ها، اعلام کنیم که علاوه بر اینکه قدس باید آزاد شود، عربستان نیز باید هرچه سریع تر به سیاست های غلط و سلطه طلبانه در منطقه خاتمه دهد .
حیدرپور خاطرنشان کرد: اگر کشورهای جهان اسلام، راه انقلاب اسلامی ایران را ادامه دهند، بی تردید از مشکلات و معضلات موجود نجات خواهند یافت و جایگاه اصلی و واقعی خود را در عرصه جهانی پیدا خواهند کرد .
این نماینده مجلس افزود: غربی ها برای اینکه مسلمانان جایگاه واقعی خودشان را بدست نیاورند، تخریب و آشوب در کشورهای اسلامی را به رژیم سعودی واگذار کرده اند و امکانات وسیعی نیز در اختیار این رژیم قرار داده اند و بر همین اساس ممکن است،  شرایط را از وضع موجود نیز بدتر  کنند .
وی با بیان اینکه زمامداران کشورهای اسلامی باید از هرگونه همکاری و همراهی با رژیم سعودی خودداری و از آمد و شد تروریست به کشورهای منطقه جلوگیری کنند، ادامه داد: زمامداران رژیم سعودی و همپیمانان او باید بدانند که مسلمانان جهان در آینده ای نزدیک به نهایت بیداری اسلامی خواهند رسید و به  معضلات و بحران های موجود خاتمه خواهند داد .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: براساس تجربیات و تحولات تاریخی باید گفت که بزودی  اسرائیل نابود خواهد شد، زیرا تاریخ نشان داده است که هر کشور جعلی هر چند که با حمایت ابر قدرت ها چندسالی سر پا باشد،  ولی در نهایت نابود خواهد شد .
وی ادامه داد: بدون تردید مردم و کشور فلسطین در آینده ای نزدیک به جایگاه واقعی خود دست پیدا خواهند کرد و حکومت مستقل و مورد نظر خود را براساس رای و نظر مستقیم خودشان تعیین خواهند کرد .
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: ضمن تشکر و سپاس گذاری از تیم مذاکره کننده ای هسته ای کشورمان، از آن ها می خواهیم که چنان چه می خواهد توافق بدی صورت گیرد، میز مذاکره را ترک و به ایران بازگردنند .
حیدرپور با بیان اینکه در صورت انجام یک توافق خوب، انتظار می رود که باب مراودات وسیع و همکاری های چند جانبه ایران با کشورهای غربی فراهم شود، خاطرنشان کرد: با تثبیت نقش و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، ایران می تواند با ساز و کارهای قوی تری نسبت به حل مسائل منطقه ای اقدام کند .
وی تصریح کرد: حداقل نتیجه این توافق در عرصه بین المللی این است که کشورهای غربی از همکاری، مشورت و توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به منظور مقابله با تروریست ها استفاده کنند .

captcha