توافق هسته ای یک پیروزی برای ملت ایران است
کد خبر: 3328988
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
آیت الله نمازی:

توافق هسته ای یک پیروزی برای ملت ایران است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: توافق شش کشور قدرتمند دنیا با ایران در مذاکرات هسته ای یک پیروزی بزرگ، تاریخی و ماندگار برای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در خطبه های نماز جمعه کاشان، اظهار کرد: اینکه پس از دو سال مذاکرات طولانی و نفس گیر سرانجام یک موفقیت بزرگ برای ملت ایران حاصل شد، کاری بس بزرگ و نشان از اقتدار ایران است.
وی افزود: قدرت های غربی و آمریکا در این مذاکرات طاقت فرسا و سخت، در برابر اراده ملت ایران ناگریز به کرنش شدند.
امام جمعه کاشان بیان کرد: نفس اینکه شش قدرت جهان دور هم جمع شوند و طرف مقابل هم ایران باشد، این امر نشان دهنده قدرت و اقتدار ملت ایران در جهان می باشد و بر همین اساس  این دستاورد و پیروزی هدیه ای الهی است که خدواند آن را در ماه مبارک رمضان به ملت ایران عطا فرمود.
آیت الله نمازی گفت: این پیروزی در سایه اتحاد ملی، تلاش مستمر دولت، تیم مذاکره کننده و بیش از هر چیز هدایت ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شد .
امام جمعه کاشان در ادامه خطبه های نماز جمعه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان، اشاره کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه های مختلف باید این بیانات و حتی بیانات قبلی رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشجویان  را فصل الخطاب بدانند.
آیت الله نمازی در همین رابطه به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد که این نهاد بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با دانشجویان و استادان دانشگاه را با مصوبه ای به صورت قانون درآورند تا در آینده نیز دانشگاه ها موظف به اجرای آن باشند.

captcha