حفظ دستاوردهای دینی همانند کسب آن ها مهم است
کد خبر: 3329094
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
حجت الاسلام یعقوبی:

حفظ دستاوردهای دینی همانند کسب آن ها مهم است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: حفظ دستاوردهای دینی و مذهبی در ماه رمضان همانند کسب این فضائل در این ماه پر برکت مهم است، زیرا که در این زمان برخی از فضائل اخلاقی در وجود ما نهادینه شده و در سایر ایام سال باید برای حفظ آن تمرین و ممارست شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا در خطبه های نماز عید فطر شهرضا، اظهارکرد: یکی از وظایف مسلمانان کمک و مساعدت به یکدیگر در حل مشکلات و معضلات موجود است .
وی افزود: حفظ دستاوردهای دینی و مذهبی در ماه رمضان همانند کسب این فضائل در این ماه پر برکت مهم  است، زیرا که در این زمان برخی از فضائل اخلاقی در وجود ما نهادینه شده و در سایر ایام سال باید برای حفظ آن تمرین و ممارست شود.
امام جمعه شهرضا در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، بیان کرد: این مذاکرات قدرت جهانی ملت ایران را به نمایش گذاشت و سند افتخاری دیگر بر افتخارات گذشته ملت ایران قرار داد و بار دیگر در سطح جهان  ابهت و صلابت نظام اسلامی را به اثبات رساند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری، خاطرنشان کرد: مردم باید با نظارت و احساس مسئولیت هر چه بیشتر به دنبال انتخاب افراد مومن و متعهد باشند، تا در آینده از توسعه، پیشرفت، تعالی و احقاق حقوق نظام و ملت اطمینان پیدا کنند .
امام جمعه شهرضا در ادامه با اشاره به تحولات خاور میانه، گفت: عربستان سعودی و اسرائیل از عاملان اصلی ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی هستند، به طوری که عربستان با دلارهای نفتی و اسرائیل غاصب با کارشکنی و با هدف نابودی، تفرقه و مقابله با تشیع و مسلمانان جهان،  اقدام به این آشوبگری ها کرده اند.

captcha