نگاه به غرب برای رفع مشکلات، ساده لوحی است
کد خبر: 3332499
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
امام جمعه موقت کاشان:

نگاه به غرب برای رفع مشکلات، ساده لوحی است

گروه سیاسی: ساده لوحی است که برای رفع مشکلات جامعه، به غرب و بیگانان توجه داشت، زیرا آن‌ها دشمن هستند و هیچگاه راضی به رفع گرفتاری‌های ما نیستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار، امام جمعه موقت کاشان در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی مشکلات و بحران های اقتصادی و اجتماعی بسیاری دارند، اظهارکرد: ساده لوحی است که برای رفع مشکلات جامعه، به غرب و بیگانگان  توجه داشت، زیرا آن ها دشمن هستند و  هیچگاه راضی به رفع گرفتاری های ما نخواهند بود.
وی همچنین با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای که در مقابل زیاده خواهی و زورگویی های استکبار ایستادند، افزود: دشمنان غربی به دنبال این بودند که صنعت هسته ای ایران را نابود و حتی در مسائل نظامی و دانشمندان هسته ای ما نیز دخالت کنند، اما با مقاومت هیات مذاکره کننده ایرانی، نه تنها به این خواسته خود دست پیدا نکردند، بلکه  حق غنی سازی ایران را نیز به رسمیت شناختند.
امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه  طرف غربی در این مذاکرات غیر قابل اعتماد است، بیان کرد: نباید با در نظر گرفتن این توافق ذوق زده شد و امید کاذب در بین مردم  ایجاد کرد؛ این توافق براساس قانون باید از سوی مجلس  شورای اسلامی تایید شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این توافق چه به نتیجه برسد و چه نرسد، معنایش کنار آمدن با دشمن نیست.
وی در ادامه با بیان اینکه کارشناسان معتقدند که حدود 30 درصد از مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ها مربوط می شود و 70 درصد آن ها دلایل داخلی دارد، بیان کرد: راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور، تحقق و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام اسلامی تبار تصریح کرد: راه حل رفع تمام  مشکلات کشور،  تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری،  تکیه  بر توانمندی ها و سرمایه های داخلی، استعدادهای انسانی و اعتماد به مردم است.

captcha