آل‌ سعود با چراغ سبز غربی‌ها اقدام به کشتار مردم مظلوم یمن می‌کند
کد خبر: 3332556
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
امام‌جمعه سمیرم:

آل‌ سعود با چراغ سبز غربی‌ها اقدام به کشتار مردم مظلوم یمن می‌کند

گروه سیاسی: رژیم آل‌ سعود با چراغ سبز و حمایت برخی کشورهای غربی‌ اقدام به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رجائی‌پور، امام‌جمعه سمیرم در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه سمیرم، اظهار کرد: تجاوز و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن حتی در ماه‌های حرام نیز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه جای تأسف است که دنیا و برخی از کشورهای اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند، افزود: رژیم آل‌ سعود با چراغ سبز و حمایت برخی کشورهای غربی‌ اقدام به تجاوز و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن می‌کند.
وی همچنین، به مذاکرات هسته‌ای و تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: برخی از بندهای این قطعنامه یک طرفه است، ولی با این حال همواره باید با  هوشیاری در مقابل نیرنگ‌ها ایستادگی کرد.
امام‌جمعه سمیرم در ادامه با اشاره به اینکه نهج‌البلاغه بعد از قرآن کریم کامل‌ترین کتاب برای هدایت انسان‌ها است، بیان کرد: این کتاب ارزشمند که در برگیرنده خطبه‌ها، نامه‌ها و برخی از سخنان گهربار امام علی(ع) است، جامع‌ترین کتاب برای آئین و سبک زندگی اسلامی است.
رجائی‌پور تصریح کرد: براساس خطبه ۴۲ نهج‌البلاغه، پیروی از هواهای نفس و آرزوهای دراز و بی‌مرز، انسان را از یاد خدا و آخرت غافل می‌کند.

captcha