مساعدت ۴ میلیارد ریالی نیکوکاران خوی در راستای کمک به نیازمندان
کد خبر: 3341671
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

مساعدت ۴ میلیارد ریالی نیکوکاران خوی در راستای کمک به نیازمندان

گروه اجتماعی: حامیان و خیرین نیکوکار خوی در راستای برطرف سازی نیازهای مستنمدان، ۴ میلیارد ریال به ایتام مساعدت کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از کمیته امداد استان در 4 ماهه سال جاری، خیرین و حامیان نیکوکار شهرستان خوی مبلغ 4 میلیارد ریال به ایتام و مشمولین طرح محسنین کمک کردند.

مدیر کمیته امداد خوی با تشکر از خیرین و حامیان نیکوکار گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی  در راستای احیاء و ترویج سنت های حسنه در بین آحاد جامعه، اقدامات موثری را انجام می دهد که بدنبال این اقدامات در چهار ماهه سال جاری خیرین و حامیان نیکوکار با درک عمیقی از این طرح ها مبلغ 4 میلیارد ریال در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی به ایتام و مشمولین طرح محسنین مساعدت نمودند.

وی افزود: کمیته امداد شهرستان خوی 635 یتیم شناسایی شده دارد که دارای پرونده حمایتی بوده و تا کنون از سوی حامیان نیکوکار کمکهای چشمگیری به آنان انجام یافته است.

علی زینالی ادامه داد: در 4 ماهه سال جاری همچنین 287 یتیم نیازمند تحت حمایت خیرین و حامیان جدید قرار گرفته اند که در حال حاضر برای اجرای طرحهای محسنین و اکرام ایتام، 2 هزار و 307 نفر از حامیان نیکوکار جهت رسیدگی به این قشر با کمیته امداد خوی همکاری صمیمانه ای دارند؛ بطوریکه در سال جاری ماهانه بیش از 1 میلیون و 100 هزار ریال برای هر یتیم نیازمند مساعدت نقدی انجام پذیرفته است.

وی مجموع کمکهای حامیان نیکوکار را به ایتام نیازمند و مشمولین طرح محسنین از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه نزدیک به 4 میلیارد ریال اعلام نمود.

captcha