برگزاری کارگاه‌های عصرانه قرآن در مؤسسه بوستان وحی طه
کد خبر: 3354534
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

برگزاری کارگاه‌های عصرانه قرآن در مؤسسه بوستان وحی طه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه‌های عصرانه قرآن در مؤسسه بوستان وحی طه مشهد برگزار می‌شود.

حسین الوندی، مدیر مؤسسه بوستان وحی طه مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: کارگاه‌های عصرانه قرآن ویژه زوجین در مؤسسه بوستان وحی طه مشهد  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگاه‌های عصرانه قرآن به‌منظور ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی ایران، روابط بین زوجین و تربیت فرزندان برگزار می‌شود.

الوندی با اشاره به اینکه این دوره از کارگاه‌ها ویژه والدین قرآن‌آموزان است، افزود: این کارگاه مجموعه‌ای از کارگاه‌های دیگر همچون کارگاه «نسل نو» با موضوع تربیت فرزند بر اساس آموزه‌های قرآن، ائمه و کارگاه دیگری با عنوان «خانه‌‌ای پیش خدا» با محوریت آئین همسرداری را دربردارد که در مکان مؤسسه در حال برپایی است.

مدیر مؤسسه بوستان وحی طه مشهد به هدف برگزاری این کارگاه‌ها اشاره و اظهار کرد: این کارگاه‌ها، پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی در حال برگزاری است.

وی  تصریح کرد: این کارگاه‌ها در روزهای چهارشنبه از ساعت 17 تا 19:30 توسط استاد علی‌اکبر اسکندری، الهی پارسا برپا می‌شود که با استقبال بالایی برخوردار است.

الوندی با بیان اینکه در حاشیه برپایی این کارگاه برنامه‌های دیگری نیز اجرا می‌شود، گفت: در حاشیه برگزاری این کارگاه‌ها، نمایشگاه کتابی از کتب‌های منتشر شده اساتید برای شرکت‌کنندگان به عرصه نمایش گذاشته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از این کتب‌ها خریداری کنند.

captcha