مجاهدت علمی و تقویت روحیه انقلابی راه دستیابی به اقتدار ملی است
کد خبر: 3361494
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

مجاهدت علمی و تقویت روحیه انقلابی راه دستیابی به اقتدار ملی است

گروه اجتماعی: امام جمعه شهرستان نیکشهر گفت: مجاهدت علمی، تقویت روحیه انقلابی، تلاش روزافزون برای دستیابی به علوم پیشرفته و داشتن اقتصادی قوی و مقاوم، راه دستیابی به اقتدار ملی و مأیوس کردن دشمنان نظام است.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر در خطبه‌های نماز جمعه، 20 شهریورماه که در مسجد جامع فاطمة الزهرا (س) این شهرستان اقامه شد، گفت: امام خمینی(ره) که الگوی استکبارستیزی و دفاع از مستضعفان هستند، همواره در طول عمر پر برکتشان تأکید می‌کردند که امریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان و ریشه بسیاری از مصیبت‌های دنیاست.
امام جمعه شهرستان نیکشهر بیان کرد: امام (ره) به امریکا لقب « شیطان بزرگ» دادند که حرکتی متفکرانه و بسیار پرمغز بود، زیرا ابلیس فقط اغوا و فریبکاری می‌کند، درحالی که آمریکا علاوه بر نیرنگ و اغوا، کشتار، جنایت، تحریم و ریاکاری می‌کند.
وی افزود: یکی از نمونه‌های تزویر و دورویی امریکا این است که شعارهای بشردوستانه سر می‌دهد، اما از جنایات اسرائیل در فلسطین و لبنان، جنایات آل سعود در یمن و وحشی‌گری داعش در عراق و سوریه حمایت آشکار و پنهان می‌کند.
لطفیان سرگزی اظهار کرد: روشنفکران،‌ هنرمندان و دست اندرکاران تبلیغات در جهان اسلام باید با احساس تکلیف نسبت به مسئله فلسطین، افکار عمومی دنیا را از ظلم بی حدی که امروز به ملت فلسطین می شود آگاه سازند.
وی در ادامه افزود: امریکا سالیان است که برای تضعیف نظام اسلامی، انواع توطئه‌ها را طراحی می‌کند، که برای پایان دادن به این توطئه‌ها و ناامید ساختن آنان از چنین نقشه‌هایی، باید اقتدار ملی را افزایش دهیم.
امام جمعه نیکشهر اظهار کرد: مجاهدت علمی، تقویت روحیه انقلابی، تلاش روزافزون برای دستیابی به علوم پیشرفته و داشتن اقتصادی قوی و مقاوم، راه دستیابی به اقتدار ملی و مأیوس کردن دشمنان نظام است.

captcha