تلاش و تدبیر از مؤلفه‌های اساسی در مدیریت جهادی است
کد خبر: 3362697
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

تلاش و تدبیر از مؤلفه‌های اساسی در مدیریت جهادی است

گروه اجتماعی: کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت از جمله مؤلفه‌های اساسی در مدیریت جهادی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان سه‌شنبه، 24 شهریور در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان رزن، گفت: کار، تلاش، محاسبه با خدا، علم، تدبیر و درایت از جمله مؤلفه‌های اساسی در مدیریت جهادی است.

وی با تأکید بر اینکه  استحکام درونی نظام از نتایج اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: بحث مذاکره فقط پیرامون هسته‌ای است و مواضع ما همچنان پابرجاست و هیچ تغییری نکرده است، دشمن شماره یک نظام جمهوری اسلامی ایران آمریکا و اسرائیل است بنابراین دشمن نباید ذره‌ای به آینده امیدوار باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: ابتکار، خلاقیت و نوآوری از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است و مسئولان با هر سلیقه شخصی باید در راستای هدفی مشخص که منجر به توسعه و تعالی کشور می‌شود، گام بردارند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در بین کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه در دنیا دارای رتبه 16 است و این در حالیست که در منطقه دارای رتبه اول هستیم. هدف ما خدمت به مردم و اسلام است و همه آحاد جامعه در این راه از هیچ سعی و کوششی نباید مضایقه کنند.

در ادامه فتحعلی حسینی، فرماندار شهرستان رزن نیز با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: طبق گفته‌های امام راحل(ره) ما در جنگ با عراق لحظه‌ای پشیمان نخواهیم شد، دفاع مقدس نخستین جنگی بود که طی 200 سال گذشته وجبی از خاک ایران در تصرف کشور خاطی قرار نگرفت.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند استخوانی در گلوی کفار است و اکنون به خار چشم کفار تبدیل شده است، آنچه باعث پیروزی ایران در جنگ ایران و عراق شد ایمان و تبعیت از رهبری جوانان بود.

captcha