همراه داشتن روادید مهمترین شرط عبور از مرز در سفر اربعین
کد خبر: 3366251
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

همراه داشتن روادید مهمترین شرط عبور از مرز در سفر اربعین

گروه اجتماعی: مدیر حج و زیارت استان قزوین، با اشاره به شرایط پیاده روی اربعین، گفت: برخلاف سال گذشته هیچ فردی بدون همراه داشتن روادید از مرز عبور نخواهد کرد.

علیرضا کلانتری، مدیر حج و زیارت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، عنوان کرد: افرادی که گذرنامه آنها تا پایان سال جاری معتبر است می‌توانند به دفاتر زیارتی و یا سایت samah.haj.ir مراجعه کرده و پس از انتخاب دفتر زیارتی و ثبت‌نام، مبلغ مورد نظر را برای تهیه روادید پرداخت نمایند.

کلانتری با اشاره به اینکه پس از واریز پول و تحویل مدارک، دفتر زیارتی منتخب، روادید را به زائر ارائه می‌دهد، بیان کرد: افراد هرچه زودتر اقدام به ثبت‌نام نمایند تا با مشکل مواجه نشوند.

مدیر حج و زیارت استان قزوین با بیان اینکه اولویتی برای رفتن به این سفر در کار نیست و هر فردی می‌تواند به این سفر مقدس برود، افزود: برخلاف سال گذشته هیچ شخصی بدون همراه داشتن روادید اجازه عبور از مرز را نخواهد داشت.

وی در خاتمه با بیان اینکه بیمه درمانی به زائرین تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه‌ای کشور عراق متعهد شده است که امنیت زائرین را فراهم نماید.

captcha