اجرای طرح‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی به کربلا و نجف
کد خبر: 3381722
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
راحمی خبر داد:

اجرای طرح‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی به کربلا و نجف

گروه اجتماعی: فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از انعقاد ۹ تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی به کربلا و نجف خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامه داریم نمایندگی‌های آب و برق ایران در کربلا و نجف را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سردار ابراهیم راحمی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو روز گذشته، 12 مهر در نشست مشترک بسیج و ستاد بازسازی عتبات عالیات سه استان شمالی که در هتل سفیدکنار انزلی برگزار شد، گفت: در بازسازی عتبات عالیات، وزارت نیرو بهترین عملکرد را دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که کشور عراق در تامین برق دارد، از ساخت نیروگاه برق حیدریه عراق توسط متخصصان ایرانی خبر داد و اضافه کرد: این نیروگاه، برق شهرهای نجف و کربلا را تأمین می‌کند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه طرح آب‌رسانی و برق‌رسانی به سامرا در حال تهیه است، خاطرنشان کرد: برنامه داریم نمایندگی‌های آب و برق ایران در کربلا و نجف را راه‌اندازی کنیم.

راحمی با بیان اینکه تفاهم‌نامه احداث ساختمان برق ایران در کنار حرم مطهر امام حسین(ع) به ‌زودی منعقد می‌شود، تصریح کرد: احداث صحن 220 هزار مترمربعی حضرت زهرا(س) در حرم مطهر امام علی(ع) توسط ایرانی‌ها در حال احداث است.

وی از انعقاد 9 تفاهم‌نامه اجرای طرح‌های آب‌رسانی و برق‌رسانی به کربلا و نجف خبر داد و یادآور شد: مرزهای شلمچه و چزابه برای ورود و خروج زائران حرم امام حسین(ع) در ایام محرم فعال می‌شود و تمهیدات لازم در این مرزها اندیشیده شده است.

captcha