مهلت شرکت در مسابقه حفظ خطبه غدیر تمدید شد
کد خبر: 3383771
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

مهلت شرکت در مسابقه حفظ خطبه غدیر تمدید شد

گروه اجتماعی: مسئول فرهنگسرای غدیر سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز از تمدید مهلت شرکت درمسابقه حفظ خطبه غدیرتا 28 آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مریم اکبری، مسئول فرهنگسرای غدیر سازمان فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری شیراز امروز، 18 مهر در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت شرکت درمسابقه حفظ خطبه غدیرتا 28 آبان خبر داد و افزود: برگزاری این مسابقه به‌صورت استانی بوده و محدودیتی برای شرکت افراد از سایر شهرستان‌ها در مسابقه حفظ خطبه غدیر وجود ندارد.
وی، همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی حفظ خطبه غدیر خبر داد و اظهار کرد: این کلاس‌‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام و حضور در این کلاس‌ها به فرهنگسرای غدیر مراجعه کنند.
مسئول فرهنگسرای غدیر با تأکید بر اینکه آزمون‌های کتبی و شفاهی دو مسابقه مجزا و جدای از هم هستند، متذکر شد: در مسابقه شفاهی شرکت‌کنندگان باید متن عربی خطبه غدیر را حفظ باشند اما در مسابقه کتبی افراد می‌توانند سئوالات را از روی کتابی که در فرهنگسرای غدیر تهیه می‌کنند پاسخ داده و به فرهنگسراها ارجاع دهند.
یادآور می‌شود، مسابقه حفظ خطبه غدیر که قرار بود 10 مهرماه همزمان با روز عید غدیرخم برگزار شود به دلیل استقبال شهروندان شیرازی تا 28 آبان تمدید شود.

captcha