هدف دشمنان؛ حذف مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از شعارهای مردم ایران
کد خبر: 3385983
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

هدف دشمنان؛ حذف مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از شعارهای مردم ایران

گروه سیاسی: امام‌جمعه بردسکن گفت: امروز دشمن به‌دنبال این است که دشمنی آمریکا و اسرائیل فراموش شود و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از شعارهای ما حذف شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی، امام‌جمعه بردسکن روز 24 مهرماه در اولین جمعه از ماه محرم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) و یاران باوفای ایشان، بر هرچه بهتر برگزارشدن مراسم عزاداری اهل بیت(ع) در ماه محرم و صفر تأکید کرد. 

امینی از حضور مبلّغان در هیئت‌های عزاداری تقدیر کرد و با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 90 مبلّغ به روستاها و مناطق عشایر نشین در دهه اول ماه محرم اعزام شدند، گفت: مسئولان هیئات عزاداری در روز تاسوعا و عاشورای حسینی تدابیر لازم برای برپایی و اقامه نماز اول وقت و با جماعت توسط عزاداران را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه مبلغان امسال وظیفه سنگینی در ماه محرم دارند، اظهار کرد: مبلّغان امسال باید یاد امام را در ماه محرم زنده کنند و همواره مراقب باشند که دشمن را گم نکنیم زیرا امروز دشمن به‌دنبال این است که دشمنی آمریکا و اسرائیل فراموش شود و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از شعارهای ما حذف شود.

امام‌جمعه بردسکن افزود: امروز عدّه‌ای متأسفانه کارشان این شده است که مرتّب دشمن را بزرگ و خود را کوچک کنند و عظمت دشمن را به رخ همه بکشند و دائماً بگویند ما نمی‌توانیم!

وی خطاب به کسانی که دم از سازش با استکبار جهانی را می‌زنند، گفت: دشمن هر چه هم از لحاظ ابزار نظامی قوی باشد، در مقابل یک ملت منسجم و مؤمن و دارای امید به آینده، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، چرا که ملت ایران با درسی که از مکتب امام حسین(ع) آموخته‌اند، همچنان در خط اهل بیت(ع) قدم برمی‌دارند و با ظالم سازش نخواهند کرد.

امینی با بیان اینکه پایان خط ظلم و ستم شکست و پایان خط مبارزه با ظلم و ستم پیروزی است، ابراز کرد: خط امام حسین(ع) همچنان استمرار خواهد داشت چرا که سر خط عاشورای حسینی امام عصر(عج) است. 

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: متأسفانه عده‌ای هستند می‌خواهند بحث مذاکره با آمریکا را در حوزه‌های دیگر نیز تعمیق ببخشند، درصورتیکه رهبری با صراحت اعلام کردند که مذاکره با آمریکا ممنوع و هیچ منفعتی برای ملت ایران ندارد.

امام‌جمعه بردسکن عنوان کرد: ملت ایران با همان شدت وحدت اول انقلاب، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده‌تر از گذشته فریاد خواهند زد و هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت.

وی به یک‌سری بداخلاقی‌های نمایندگان مردم در بحث تصویب برجام اشاره کرد  و گفت: متأسفانه این حرکت نمایندگان مایه شرمساری مردم حوزه انتخابیه خود شد و مردم در انتخابات امسال به این دسته از نمایندگان رای نخواهند داد لذا باید آنها در رفتار خود تجدید نظر کنند.

امینی گفت: کسانی که دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند و رفاه خود را در ارتباط با آمریکا می‌دانند، شناخت کاملی از مکتب امام حسین(ع) ندارند و باید بدانند به فرموده رهبر معظم انقلاب هدف دشمن از برقراری ارتباط، نفوذ در جامعه است که این هوشیاری بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه هفته اول ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی ازمنکر نامگذاری است، گفت: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در آموزه‌های دینی جایگاه والایی دارد و اساس نبوت پیامبران الهی بر این فریضه استوار است از همین رو ماه محرم بهترین فرصت برای امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

امام‌جمعه بردسکن در خطبه اول با توجه به آیات و روایات به نشانه‌های یک انسان با اخلاص اشاره کرد و گفت: همه باید به کاریمان رنگ و بوی خدایی ببخشیم و اخلاص سرلوحه کارمان باشد.

captcha