اعزام ۹۰۰ مبلّغ مذهبی به مناطق مختلف اصفهان
کد خبر: 3390538
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

اعزام ۹۰۰ مبلّغ مذهبی به مناطق مختلف اصفهان

گروه اجتماعی: مدیر‌کل اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ۹۰۰ مبلّغ مذهبی برای تبیین فلسفه قیام عاشورا در ایام ماه محرم به مناطق مختلف استان اصفهان اعزام شده‌اند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود فقیهی، مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهارکرد: این تعداد مبلّغ پس از سازماندهی، تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی به مناطق مختلف استان اصفهان اعزام شده‌اند.
وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این مبلّغان در مدارس استان نیز حضور پیدا خواهند کرد و از نزدیک با دانش‌‌آموزان در مورد ابعاد مختلف قیام امام حسین(ع) به گفت‌وگو خواهند پرداخت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به تأثیر حضور این مبلّغان در نقاط مختلف، بیان کرد: باید از ظرفیت این روحانیون در این ایام به صورت حداکثر استفاده شود.
فقیهی در ادامه به هیئت‌های مذهبی فعال در سطح استان اصفهان اشاره کرد و گفت: اکنون ببش از 5200 هیئت مذهبی در این استان فعالیت دارند که تعدادی از این هیئت‌ها تاکنون به صورت رسمی ثبت نشده‌اند.
وی با بیان اینکه برخی از هیئت‌های مذهبی در استان اصفهان تنها در مناسبت‌های خاص فعالیت دارند، گفت: قبل از ماه محرم جلسات متعددی با مسئولان هیئت‌های مذهبی داشته ایم و نکات لازم را در مورد هرچه بهتر برگزار کردن عزاداری‌ها به آن‌ها ارائه داده‌ایم.

captcha