۱۳ آبان نشان داد که دیوار ستم شکستنی است
کد خبر: 3421532
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
قریشی:

۱۳ آبان نشان داد که دیوار ستم شکستنی است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: در ۱۳ آبان همه مستضعفان جهان نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌الملل قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: همان‌طور که رویکرد امام خمینی(ره) استکبارستیزی بوده و اکنون نیز تأکیدات مقام معظم رهبری بر همین امر است، باید جریانات و مباحث سیاسی استکبارستیزی را فراموش نکرده و نفرت خود را از دشمنان بیان کنیم.
وی تأکید کرد: جریان‌های سیاسی در کشور نباید استکبارستیزی را بی‌رونق کنند و امروز هم وظیفه ما در مقابل ظلم دشمنان و در رأس آن‌ها آمریکا، ایستادگی و مقابله شرافتمندانه است.
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان غربی ضمن قدردانی از عزاداران حسینی در برگزاری باشکوه و شایسته عزاداری سیدا الشهدا امام حسین(ع)، گفت: باید جهت برگزاری مراسم و قربانی‌ها مدیریت بیشتر مدنظر قرار گیرد و در این ایام باید اهداف امام حسین(ع) شنیده شده و سرلوحه زندگی قرار گیرد.
قریشی تأکید کرد: زیارت اربعین و مشرف شدن به حرمین شریفین در روز اربعین از ثواب زیادی برخوردار است لذا هر کس توان مالی دارد برای حضور در مراسم اربعین اقدام کند و همچنین، به افراد کم‌بضاعت نیز برای حضور در حرم اباعبدالله الحسین(ع) یاری برساند.
امام‌جمعه ارومیه همه افراد را به گفتار نیکو دعوت کرد و افزود: از رفتارهای انسان متقی نیک گفتاری و استفاده از الفاظ خوب برای نشان دادن احترام و عزت چه در خانواده و چه خارج از خانواده است، چراکه ادب و احترام در کلام موجب افزایش صمیمیت و زدودن کینه از قلب‌ها می‌شود.
وی تقوا را تنها راه خروج از مشکلات در دنیا و آخرت دانست و گفت: در زندگی دنیوی و اخروی تنها راه نجات انسان‌ها ارتباط به خدا و تقوا پیشه کردن است.

captcha