شورای نگهبان نحوه اعتراض به عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس را اعلام کرد
کد خبر: 3467711
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
با صدور اصلاعیه‌ای؛

شورای نگهبان نحوه اعتراض به عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس را اعلام کرد

گروه سیاسی: هيئت مركزی نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامی، طی اطلاعيه‌ای اعلام كرد: آن عده از داوطلبان نمايندگي مجلس كه بر اساس رأی هيئت مركزی نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده، مي‌توانند شكايت خود را تحويل دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره كل روابط عمومي شورای نگهبان، متن اطلاعيه این شورا به شرح زير است:
به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمايندگی دهمين دوره مجلس شورای اسلامي كه بر اساس رأی هيئت مركزي نظارت بر انتخابات، صلاحيت آنان احراز نگرديده مي‌رساند، بر اساس ماده 52 قانون انتخابات و ماده 34 آئين‌نامه اجرايي آن، در صورت تمايل مي‌توانند طي روزهاي يك‌شنبه، 1394/10/27 الي سه‌شنبه، 1394/10/29 از ساعت 8 الي 16 در تهران به ورزشگاه تختي واقع در بزرگراه بسيج بلوار هجرت و در مراكز استان‌ها به محل‌هاي تعيين شده از سوي دفاتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان مراجعه و پس از تكميل فرم شكايت، رسيد دريافت نمايند.
هيأت مركزي نظارت بر انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
گفتني است با توجه به زيرساخت‌هاي ارتباطي مهيا شده، توصيه مي‌شود داوطلبان حوزه‌هاي انتخابيه شهرستاني حتي‌المقدور به مراكز معين شده در استانها مراجعه كنند. بديهي است شكوائيه آنها به لحظه، در اختيار شوراي نگهبان قرار مي‌گيرد و لزومي به حضور داوطلبان در تهران نيست.
captcha