دوره توان‌افزایی در مجمع خیرین قرآنی اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3482270
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

دوره توان‌افزایی در مجمع خیرین قرآنی اصفهان برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد: مجمع خیرین قرآنی اصفهان، در سال 95 دوره‌های توان‌افزایی را برای مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی برگزار می‌کند.

قاسمی، مدیر عامل مجمع خیرین استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: طرح توانمندسازی مراکز و مؤسسات قرآنی طرحی است که توسط مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان با هدف ارتقاء سطح کیفی آموزشی مؤسسات و مراکز قرآنی مناطق کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دراین طرح یک گروه از مسئولان مراکز قرآنی، استان‌های مختلف کشور در قالب اردویی سازماندهی شده که تمامی چینش و انتخاب نفرات این اردو براساس اولویت اعلام شده صورت می‌گیرد که جهت آشنایی، استفاده و بهره‌برداری از تجارب مدیریتی و آموزشی مؤسسات قرآنی استان اصفهان به این شهر عزیمت و سفر می‌کنند.

قاسمی با اشاره به اینکه در این طرح در سه سطح مربیان در سطوح قرآنی، مدیران مؤسسات قرآنی و مدیران خانه‌های قرآن شهری دوره‌های توان‌افزایی طراحی شده است، افزود: در سال 94 فعالیت‌های آموزشی مختلفی صورت گرفت که در این راستا از تمامی استان‌ها مدیران مؤسسات قرآنی به مدت 3 روز در استان اصفهان در دوره‌های توان‌افزایی شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در سال 95، مقرر شده است که دوره مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی فعالیت خود را آغاز کند و تا پایان سال 95، تمامی مدیران خانه‌های قرآن شهری و روستایی از سطح کشور مورد آموزش قرار خواهند گرفت.
captcha