فراخوان بیان مبین منتشر شد
کد خبر: 3495061
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

فراخوان بیان مبین منتشر شد

گروه اجتماعی: اولین فراخوان گردآوری معارف اسلامی ویژه اکران اصناف و اماکن با عنوان «بیان مبین» با محوریت گردآوری آیات، روایات، معارف و بیانات علما و بزرگان دینی ویژه اصناف منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، اولین فراخوان گردآوری معارف اسلامی ویژه اکران اصناف و اماکن با عنوان «بیان مبین» با محوریت گردآوری آیات، روایات، معارف و بیانات علما و بزرگان دینی ویژه اصناف باهدف اکران شهری در قالب آیات قرآن کریم، روایات و سیره امامان(ع)، خاطرات و بیانات علما و بزرگان منتشر شد.
براساس این گزارش، تمامی اصناف و اماکن می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد؛ علاقه‌مندان باید حداقل 10 آیه یا روایت یا پنج خاطره و بیان از علما، بزرگان و شهدا که مرتبط با موضوعات فراخوان است را به صورت یک فایل word  با فونت B Lotus به اندازه 14 در یک جدول با چهارستون شامل متن، ترجمه، سند و پیام محوری تنظیم کنند.
داوطلبان شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را تا 31 اردیبهشت‌ماه جاری به نشانی رایانامه bayan_mobin@gmail.com  و یا به آی دی @Bayan_mobin و شماره 09330273776 در تلگرام ارسال کنند.
به نفرات اول 10 جایزه سه میلیون تومانی، نفرات دوم 10 جایزه دو میلیون تومانی و نفرات سوم 10 جایزه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد؛ آثار برتر نیز در قالب محصولات چند رسانه‌ای در فضاهای شهری، فضاهای تخصصی و فضای مجازی اکران می‌شود؛ نفرات برتر در کارگروه تولید محتوای فرهنگسرای قرآن و عترت مشهد عضو خواهند شد. همچنین در بخش دیگری از این فراخوان آمده است محتواهای گردآوری‌شده درباره هرصنف یا مکان براساس مناسبت موضوعی با صنف و کارکرد آن و یا مخاطبی که در آن مکان حضور می‌یابد داوری می‌شود؛ از آنجا که محتواهای برگزیده در اکران شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، توجه به تعداد کلمات و قابلیت اکران عمومی اهمیت دارد؛ شیوایی ترجمه آیه و روایت و توجه به سند روایات نیز لحاظ می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه shahrebehesh.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 09330273776 تماس گیرند.
captcha